رکنا: در پی مرگ پسر جوان در بیمارستان بعد از عمل جراحی زبان، خانواده‌اش از کادر درمان شکایت کردند.

مرگ بعد از عمل جراحی زبان پسر جوان تهرانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، روز گذشته خانواده‌ای به دادسرای امور جنایی تهران رفته و از پزشک معالج و کادر درمان بیمارستانی در پایتخت در رابطه با مرگ پسرشان شکایت کردند. مادر این پسر 43 ساله زمانی که در مقابل بازپرس محمد وهابی قرار گرفت، گفت: مدتی قبل ضایعه‌ای روی زبان پسرم به‌وجود آمده بود به همین خاطر برای درمان به پزشک مراجعه کرد و پس از معاینه و آزمایش‌های لازم اعلام کردند که او مبتلا به سرطان زبان شده است.

 

بلافاصله پسرم تحت درمان قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل، پزشک معالجش گفت باید عمل کند. او به ما اطمینان‌خاطر داد که عمل خطرناکی نیست و پس از این عمل جراحی پسرم خوب می‌شود.

زن میانسال ادامه داد: پسرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و ۱۱ روز هم در بیمارستان بستری بود اما روز دوازدهم ناگهان حالش بد شد و تلاش کادر درمان هم برای نجات او بی‌نتیجه بود و در نهایت پسرم فوت کرد. حالا به اینجا آمده‌ایم تا از کادر درمان و پزشک معالج پسرم شکایت کنیم چون آنها را در مرگ پسرمان مقصر می‌دانیم. با شکایت این خانواده، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت با قرار عدم صلاحیت پرونده را برای رسیدگی به دادسرای جرایم‌ پزشکی ارجاع داد.