مرد جوان که همسرش را به آتش کشیده بود، به اتهام قتل عمد بازداشت شد. دختر ۱۲ ساله مقتول که شاهد جنایت بود، پدرش را به کار آگاه ان جنایی لو داد.

دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، شنبه بیست و چهارم دی امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان مهر در محله انقلاب، مرگ مشکوک زن جوانی را در بخش سوانح سوختگی به پلیس گزارش کردند. با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی این مرکز درمانی شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد زن حدود ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که براثر سوختگی فوت کرده بود. همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد، همسر متوفی که خودش نیز به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری بوده پس از خبردار شدن از مرگ همسرش مخفیانه از این مرکز درمانی گریخته است!

تحقیقات میدانی نیز حکایت از آن داشت که ۱۰ روز قبل متوفی و همسرش به دلیل سوختگی به بیمارستان مهر مراجعه کردند اما پرستاران هنگامی که علت سوختگی زن و مرد جوان را پرسیدند با اظهارات ضد و نقیضی از سوی همسر متوفی که دستش دچار سوختگی شده بود، مواجه شدند.

بررسی‌های کارآگاهان اداره دهم ادامه داشت تا این که دختر ۱۲ ساله مرد جوان و متوفی، راز جنایت هولناکی را فاش کرد. دختر خردسال هنگامی که متوجه شده بود مادرش به کام مرگ فرو رفته است، ابتدا به دایی خود و سپس به تیم جنایی گفت: ۱۰ روز قبل پدر و مادرم در خانه با یکدیگر دعوا کردند که در جریان این درگیری، پدرم با بنزین مادرم را به آتش کشید!

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم و با در دست داشتن هویت متهم، مرد جنایتکار را خیلی زود قبل از این که از محله انقلاب خارج شود، دستگیر کردند. متهم پس از بازداشت در تحقیقات اولیه مدعی شد، همسرش در جریان درگیری خودش را آتش زده و او بی‌گناه است.