حوادث رکنا: وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد : شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریز پرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

فیلم لحظه حمله هوایی به کارگاه وزارت دفاع در خیابان امام خمینی اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   حجم ویدیو: 5.15M

 مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا؛ وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه ای افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید : این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

‌انفجار در یکی از مراکز نظامی 

استاندار اصفهان گفت: انفجاری در یکی از مراکز نظامی رخ داده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

 ساعتی پیش صدای انفجار شدیدی در محدوده خیابان امام خمینی اصفهان به گوش رسید.

تایید صداهای ناهنجار در اصفهان

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تایید صداهای ناهنجار در خیابان امام خمینی اصفهان گفت:‌ علت وقوع این صداها در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه بنا بر اعلام شهروندان به یگان ‌ای امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است، اظهار داشت:‌ بررسی علت وقوع این صداها در دستور کار قرار گرفته است و به زودی اعلام خواهد شد.

استاندار اصفهان در این زمینه گفت: انفجاری در یکی از مراکز نظامی رخ داده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

وی ادامه داد: علل و عوامل و همچنین بررسی میزان خسارت وار‌ده در دست بررسی است.

بررسی علت ‌انفجار در مهمات‌سازی

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز با تایید انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی وزارت دفاع گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته است. 

محمدرضا جان نثاری ‌گفت: خسارات وارده و علل این حادثه در دست بررسی است.