حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازداشت فردی که 40 کیلو طلای ساخته شده به ارزش 800 میلیارد ریال را از 70 طلا فروش تحویل گرفته بود تا آن‌ها را آب کند اما به ناگهان متواری شده بود، خبر داد.

سرقت 800 میلیاردی مرد اصفهانی با ربودن 40 کیلو طلا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان  اظهار داشت: در پی شکایت ۷۰ نفر که عمدتاً از صنف تولید و فروش مصنوعات طلا و جواهر بودند مبنی بر خیانت‌درامانت فردی از آن‌ها، پرونده‌ای در پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و تیمی از کارآگاهان مجرب این پلیس به بررسی دقیق و تخصصی آن پرداختند.

 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکیان مقدار ۴۰ کیلو طلای ساخته‌شده به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال را به یک طلاساز که سال‌ها با او کار می‌کردند، تحویل دادند و قرار بود تا وی طلای آب‌شده به همراه کارمزد آن را به آن‌ها بازگرداند اما به‌یک‌باره مغازه را خالی کرده و متواری می‌شود.

میرحیدری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی شاگرد مغازه که با متهم در ارتباط بوده و طلاها را از طلافروش‌ها تحویل می‌گرفته، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم اصلی این پرونده ادامه داشت تا اینکه با اقدامات انجام‌شده نهایتاً متهم که تمام راه‌ها به رویش بسته‌شده بود ناگزیر خود را به کارآگاهان معرفی کرد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان داشت تمام طلاهای دریافتی را صرف تسویه بدهی‌های خود کرده و به همین دلیل از دست طلبکارانش متواری شده است.

میرحیدری بیان کرد: با تکمیل شدن پرونده مذکور متهم با شکایت شاکیان مربوطه به مرجع قضایی تحویل و به اتهام خیانت‌درامانت روانه زندان شد.