رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.

قتل زن تهرانی در خودروی شاسی بلند ! / قطره های خون فاش کرد !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا به نقل از ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد و گفت: بهمن ماه امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، روز قبل خواهرم با خودروی شاسی‌بلند خود از خانه بیرون رفت اما ناگهان تلفن همراهش خاموش و ناپدید شد.

قتل با ضرب گلوله در اتوبان محلاتی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از اظهارات این زن جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و پی بردند زن میانسال با خودروی خود به اطراف تهران رفته و در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه یک خودروی شاسی بلند در اطراف تهران توسط گشت انتظامی منطقه کشف شد و با استعلام از سامانه سراسری پلیس مشخص شد، خودروی مورد نظر متعلق به زن میانسال بوده که فقدانی وی به پلیس آگاهی اعلام شده است.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب کارآگاهان راهی محل کشف خودرو شدند و در بازرسی از وسیله نقلیه مورد نظر آثار خون روی صندلی‌ها کشف کردند که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و تحلیل‌های تخصصی متوجه شدند، دو مرد ناشناس به قصد سرقت وارد خودروی این زن میانسال شدند و احتمالاً نقش مهمی در فقدانی وی دارند.

وی تصریح کرد: اعضای تیم جنایی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و هویت متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مخفیگاه دو مرد جوان در تهران ردیابی شد.

ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با دستور بازپرس جنایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و دو مرد جوان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات صراحتاً به جرم قتل زن میان سال با انگیزه سرقت خودروی او اعتراف و عنوان کردند، جسد مقتول را در اطراف تهران دفن کردند.

وی افزود: تحقیقات بیشتر نشان داد، متهمان پس از اینکه سوار خودروی زن میانسال شدند در جریان سرقت با مقاومت مقتول مواجه شدند و او را هدف ضربات چاقو قرار دادند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.