حوادث رکنا: فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری یک خلافکار در فضای مجازی خبر داد.

پسر ناخلف گچسارانی با بی عفتی پول در می آورد / پلیس فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ ارسلان خادمیان اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا طی رصد و بررسی شبانه روزی فضای مجازی کانال تلگرامی مبنی بر توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف را مشاهده کردند که با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا مالک کانال که پسر جوانی بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافت.

 

وی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس (ادله های دیجیتالی )به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات نامتعارف کسب درآمد عنوان داشت و دراین زمینه پرونده ای تشکیل و متهم جهت سیر مراحل به مرجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: خرید و فروش هرگونه فیلم و یا تصویر مستهجن و معامله محتوای خلاف عفت عمومی و نیز اشاعه‌ی فحشا و منکرات در اینترنت و فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین این جرم برخوردی قاطع برابر قوانین صورت خواهد شد.

خادمیان بیان کرد: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند