حوادث رکنا: جزئیات قتل هائی که در نوروز امسال رخ داده در این گزارش بخوانید.

قتل های نوروزی / جنایت هائی که از مشیریه تا تجریش تهران رخ داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، 10 فروردین درگیری 2 کارتن خواب در محله مولوی منجر به قتل یکی از آنها شد.تحقیقات بازپرس وحید ناصری حکایت از ان داشت که این دو فرد قبلا هم با یکدیگر درگیری فیزیکی منجر به ضرب و جرح داشتند.روز حادثه متهم به قتل با انگیزه تلافی جویانه به مقتول حمله کرده و در مقابل چشم شاهد او را هدف ضربه چاقو قرار داد.با شناسایی عامل جنایت تحقیقات جهت دستگیری او ادامه دارد.

درگیری مرگبار دو برادر

6 فروردین امسال اولین قتل سال در درگیری دو برادر در محله مشیریه تهران رقم خورد.در این درگیری برادر بزرگتر که 60 سال سن داشت، در جریان اختلافات قدیمی خانوادگی و مالی به دست برادر کوچکتر خود به قتل رسید.رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار دارد.

قتل هولناک زن جوان در شرق تهران

8 فروردین با کشف جسد مهین تاج 41 ساله در خانه اش واقع در شرق تهران، اولین قتل زن در سال جدید رقم خورد و تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل تهران قرار دارد.

حمله مرگبار زورگیر در تجریش

9 فرودین جوان افغان در محله تجریش در مقابل چشمان دوستانش به قتل رسید.دوستان او در اظهارات خود به بازپرس وحید ناصری اظهار داشتند که 3 مرد ناشناس با انگیزه زورگیری به آنها حمله کرده و با هم درگیر شدند.در جریان درگیری یکی از زورگیران ضربه ای با چاقو به جوان افغان زد که منجر به قتل او شد.تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان جنایت ادامه دارد.