حوادث رکنا» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح موتور یار در خیابان "قزوین" کشف و راکب وی دستگیر شد و در عملیات دیگری 3 سارق زورگیر که قصد زورگیری داشتند دستگیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ "علی  اصغر شریفی" در خصوص این کشف گفت:  در ساعت 15:00 بعد از  ظهر  دیروز ، تیم های  منطقه 17 پلیس راهور تهران بزرگ مستقر  در  طرح موتوریار یک دستگاه موتورسیکلت را متوقف می کنند.

وی افزود : پس  از استعلام و بعد از دریافت سوابق موتورسیکلت مشخص می شود که این موتورسیکلت دارای  سابقه سرقتی می باشد که بلافاصله از  فرار  راکب که همان سارق  بوده جلوگیری و وی را دستگیر  و تحویل عوامل  کلانتری 111 هفت چنار می کنند.

وی  ادامه داد : همچنین در  ساعت  ساعت 01:45 بامداد امروز در  محدوده جنگل سرخه حصار درب شماره  3 فردی با سلاح سرد ، شیشه سوپرمارکت را شکسته و قصد زورگیری داشته که تیم گشت منطقه  13 پلیس راهور  تهران بزرگ  به موقع درمحل حاضر و سارق را دستگیر و با تنظیم صورتجلسه ای وی  را  تحویل عوامل  کلانتری  می  دهند .

سرهنگ شریفی  اظهار داشت : پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بیش  از  پیش  و بویژه در این ایام علاوه بر انجام ماموریت های مرتبط و جدا از ماموریت های تخصصی روزانه اش و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور  انتظامی که  در آموزش های پی در پی دیده است ضمن انجام ماموریت های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد . 

رئیس  مرکز  اطلاع رسانی  پلیس راهور  تهران بزرگ در پایان اذعان داشت : شهروندان نیز  می توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی  در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.