مرد جوان که جسد کارگر ساختمان را پتو پیچ شده به بیابان برده و دفن کرده بود با کارآگاه‌ بازی زن همسایه بازداشت شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیش از ظهر دوشنبه بیست‌ویکم فروردین امسال، زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد مرد همسایه‌شان جسدی را در خودروی کوئیک خودش گذاشته و با خود برد. در ادامه ماموران کلانتری قائم همراه امیرحسین مردانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی به خانه مورد نظر در شمال‌تهران اعزام شدند. آن‌ها ابتدا به تحقیق از زن همسایه پرداختند که وی گفت: از پنجره خانه به بیرون نگاه می‌کردم که دیدم پسر یکی از همسایه‌ها جسدی را داخل پتو انداخته و با خود می‌برد. ابتدا شک کردم، اما با دیدن پا‌های انسان که از زیر پتو خارج شده بود مطمئن شدم در حال انتقال جسد است. جسد را در صندوق‌عقب خودرویش قرار داد و رفت. 

ماموران اطراف خانه مرد جوان را زیر نظر گرفتند و عصر همان روز وقتی به خانه‌اش بازگشت، او را بازداشت کردند. مرد جوان مدعی بود که اشتباهی بازداشت شده، اما وقتی با گفته‌های شاهد ماجرا و فیلم دوربین مداربسته روبه‌رو شد ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: مرد فوت‌شده از کارگرانی بود که برای‌مان در ساختمان کار می‌کرد. معتاد بود و مواد مصرف می‌کرد که امروز فوت شد. مانده بودم با جسد او چه کنم و می‌ترسیدم مرگ او برای‌مان دردسر شود. از ترسم جسد او را میان پتو پیچیده و با انداختن در صندوق‌عقب خودرویم به بیابان‌های اطراف شهرستان پردیس بردم، گودالی حفر کرده و آنجا دفن کردم، بعد هم بازگشتم خانه که بازداشت شدم. 

ماموران به محل دفن جسد رفته با کمک متهم توانستند جسد را یافته و به پزشکی‌قانونی انتقال دهند. تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد که قرار شد پزشکی‌قانونی علت اصلی مرگ کارگر جوان را فاش کند.