رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در پارک آزادگان، خبر داد.

متلک‌پرانی منجر به قتل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در پارک آزادگان، خبر داد و گفت: فروردین‌ماه سال جاری، وقوع یک فقره قتل در پارک آزادگان محله فشافویه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد پسر جوانی مواجه شدند که هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد، مقتول با فرد ناشناسی درگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با روش‌های علمی متوجه شدند قاتل و نامزدش در پارک آزادگان مشغول قدم زدن بودند که مقتول به آنها متلک‌گویی کرده و به همین خاطر درگیری خونینی میان آنها آغاز شد که در جریان این نزاع، قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد، او پس از ارتکاب جنایت به شهرهای همجوار پایتخت فرار کرده است.

گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی مربوط راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل پسر جوان در پارک آزادگان محله فشافویه اعتراف و دلیل جنایت را متلک‌پراکنی مقتول به نامزدش عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور رأی قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.