رکنا : مرد جوان که پس از تصادف خونین دست به جنایت زده بود تصور نمی کرد پس از چند ماه راز سیاهش برملا شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت ماه سال گذشته به دنبال تصادف خونین دریکی از محله های کرج شروع شد مرد جوانی که به دنبال برخورد خودرو به بیمارستان منتقل شده و به کما فرو رفت وبعد از گذشت ۸ ماه دچارمرگ مغزی شد و روی تخت بیمارستان جان باخت.

 

با مرگ او بود که تحقیقات بیشتری از سوی افسران راهنمایی و رانندگی اعمال شد و مشخص شد ضارب در تصادف عمدی  باعث مرگ مرد جوان شده است.

تصاویر ضبط شده نشان داد که پس از درگیری لفظی بین راننده و مقتول راننده با خودرویش به مقتول برخورد کرده و وی روی کاپوت خودرو افتاده و به حاشیه خیابان پرت شده است که حاکی از وقوع قتل عمد است بنابراین این پرونده اسفند ماه به دایره مبارزه باجرائم جنایی پلیس آگاهی منتقل‌ شد وموضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ حکمت شجاعی سرپرست اداره پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده گفت: پس از محرز شدن انجام قتل توسط متهم، با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه او در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ضمن اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل، گفت: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد که افزایش میزان تحمل و حلم و صعه صدر در مواجهه با افراد عصبی می تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.