حوادث رکنا: با وقوع مرگ معمایی مرد جوان در شمال تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، روز سوم دی ماه سال 1401، پرسنل انتظامات بیمارستانی در شمال پایتخت مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 101 تجریش و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل مورد نظر شدند.

تیم جنایی پس از حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند؛ بررسی‌های اولیه نشان داد که با متوفی با خودروی پراید توسط یکی از دوستانش به این مرکز درمانی آورده شده اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و او به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب دوست متوفی هدف تحقیق قرار گرفت؛ وی به کارآگاهان جنایی گفت: شب حادثه دوستم بخاطر اینکه سردرد داشت و با مادرش اختلاف پیدا کرده بود، چند قرص کلونازپام خورد و حالش بد؛ من هم در ادامه او را به بیمارستان شهدای تجریش آوردم.

تحقیقات تخصصی ادامه داشت تا اینکه فروردین‌ماه امسال، متخصصان پزشکی قانونی در گزارشی به قاضی جنایی اعلام کردند علت تامه فوت مردجوان مسمومیت با متادون بوده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت؛ در ادامه نیز مشخص شد، فردی که متوفی را به بیمارستان منتقل کرده با او اختلاف داشته است.

بررسی‌های بیشتر نیز نشان داد، پدر دوست متوفی در بیمارستان، خودش را پدر متوفی معرفی کرده و در آخرین‌ مرحله در کلانتری خانواده متوفی را در جریان حادثه قرار داده است!

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.