حوادث رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در حادثه عجیبی که در ارتفاعات شهرستان کنگاور روی داد پدری که در جستجوی فرزندش بود خود در این ارتفاعات مفقود شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، محمدباقر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو افزود: در ساعت ۲۳ شب گذشته مفقود شدن ۲ جوان ۲۰ ساله که برای کوهنوردی به ارتفاعات کوه امروله شهرستان کنگاور عزیمت کرده بودند به هلال احمر این شهرستان اطلاع داده شد.

 

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی های لازم ۲ تیم عملیاتی به تعداد ۱۰ نفر با سرپرستی مسوول امداد شعبه این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند که در ساعت ۱۱ امروز این ۲ جوان را در این ارتفاعات پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه یادآور شد: برای انتقال افراد مفقود شده به دامنه کوه درخواست نیروی پشتیبان از شهرستان صحنه شد که یک تیم 3 نفر در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه امروز به محل اعزام شدند.

محمدی افزود: پس از یافتن این افراد، ۲ تیم از کنگاور نیز برای جستجوی پدر یکی از افراد مفقودی که برای پیدا کردن فرزندش به این منطقه عزیمت کرده و مفقود شده بود در محل مستقر شدند که هم اکنون در حال جستجو برای یافتن وی هستند.

وی اضافه کرد: از شعبه کنگاور نیز چهار نفر در قالب یک تیم ماموریت پیدا کرده است تا مواد غذایی مورد نیاز را به تیم های عملیاتی برساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه حال عمومی این ۲ جوان مساعد و در حال انتقال به دامنه کوه هستند و تلاش برای پیدا کردن پدر یکی از آنها در منطقه ادامه دارد.