پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پس از رونمایی از مدل S8، سامسونگ به دنبال طراحی سری جدیدتر این خانواده، S9 است. خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در طراحی این مدل از آیفون X الهام گرفته است.

طراحی پنل پشتی جدیدترین محصولات سری S با اقبال عمومی مواجه نشد. حال شایعات حاکی از آن است که طراحی پنل پشتی مدل S9 تفاوتی اساسی با مدل‌های قبلی خود دارد.

در پنل پشتی این مدل، همانند مدل‌های S8 و +S8 از دوربین‌های دوگانه استفاده می‌شود. اما اصلی‌ترین سؤالی که به ذهن هر کاربری خطور می‌کند، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در این مدل است. حسگر اثر انگشت در مدل‌های S8 و +S8 در پنل پشتی و در مرکز دستگاه قرار گرفته که محل آن چندان به مذاق کاربران سامسونگ خوش نیامده است.

این شرکت اعلام کرده در جدیدترین مدل سری S، این حسگر را در قاب جلویی و در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌دهد. اما جالب است بدانید شایعات بسیاری در اینترنت دست به دست می‌چرخد که این ادعای سامسونگ را رد می‌کند. به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت S9 نیز همانند مدل‌های قبلی، در پنل پشتی است.

گفته می‌شود این مدل همانند آیفون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ندارد، اما شایعات اخیر، این موضوع را رد می‌کند و برخی از کارشناسان معتقدند سامسونگ در این مدل همچنان از جک ۳٫۵ میلی‌متری استفاده می‌کند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، X صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی دارد. دوربین‌های دوگانه پنل پشتی آن ۱۶ و ۱۲ و دوربین‌های دوگانه سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. این مدل همانند آیفون X مجهز به فناوری تشخیص چهره سه-بعدی است.

S9 سامسونگ

گفتنی است، یکی دیگر از طراحی‌های جالب S9، صفحه‌نمایش این مدل است که در آن از طراحی لبه به لبه حتی در قسمت پایین دستگاه استفاده شده است.