به گفته فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه زن جوان کیاشهری قربانی اعتماد نابجا شد.

راز قتل زن جوان کیاشهری چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: فاطمه محمدی خواه زن 25 ساله اهل بندر کیاشهر به دعوت زنی 34 ساله به ویلایی در روستای چونچنان زیبا کنار رفت.
سرهنگ منوچهر محبوبی افزود: پس از ساعتی در حالیکه تلفن همراه وی خاموش بود و در دسترس نبود یک ناشناس با پدر وی تماس گرفت و در ازای آزادی دخترش تقاضای مبلغ بالایی پول کرد.
وی گفت: پدر فاطمه که وضع مالی خوبی دارد سریعا پلیس را در جریان قرار داد، اما تماس آدم ربایان با این خانواده ادامه نیافت.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی گیلان با انجام تحقیقات و عملیات های کارشناسی و با استفاده از تصاویر دوربین های مدار بسته اماکن مختلف موفق به شناسایی خودروی آدم رباها شدند و با تحقیقات پلیسی در روز جمعه زن 34 ساله و همدست وی که مردی 30 ساله بود را دستگیر کردند.
سرهنگ منوچهر محبوبی گفت: این دو متهم پس از مدتی مقاومت و انکار آدم ربایی، بالاخره اعتراف کردند که ابتدا زن متهم با مقتول طرح دوستی ریخته و پس از مدتی این زن را با مردی 30 ساله آشنا کرده است.
وی افزود: این دو نفر با جلب اعتماد مقتول یکشنبه قبل وی را به ویلایی که اجاره کرده بودند بردند و با تماس با خانواده وی تقاضای پول کردند ، اما زمانی که متوجه شدند نمی توانند این پول را به دست آورند برای پنهان ماندن ماجرا مقتول را با شلیک یک گلوله به سر وی کشتند و جسد وی را در یک چاه 5 متری در مزرعه ای در اطراف کیاشهر انداخته اند.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت : با حضور ماموران انتظامی جسد این زن جوان از چاه بیرون کشیده شد و متهمان برای بازجویی های بیشتر راهی بازداشتگاه شدند.
سرهنگ منوچهر محبوبی افزود: مقتول که در بندر کیاشهر مغازه لباس فروشی داشت، چند ماه پیش از همسر خود جدا شد ، یک دختر 6 ساله داشت و ساکن رشت بود.
وی گفت: پیکر مقتول روز شنبه در بندر کیاشهر به خاک سپرده شد.

48