رئیس زندان چابهار گفت: زندانی محکوم به قصاص در زندان چابهار پس از تحمل 16 سال تحمل با رضایت اولیای دم از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از 16 سال حبس از زندان چابهار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین محمدعازم کدخدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: یک زندانی زندان چابهار که به جرم قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بود با پیگیری‌های بی وقفه رئیس و مددکاران زندان چابهار و مساعدت یکی از خیرین پس از تحمل 16 سال حبس از زندان آزاد شد.

وی افزود: این زندانی به همت کارگروه ویژه ای که به منظور اخذ رضایت از اولیای دم در زندان چابهار با حضور رئیس اداره زندان چابهار، مدیر سازمان حمایت از زندانیان و مددکاران تشکیل شده است، از زندان آزاد شد.

رئیس زندان چابهار خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرای سیاست های قوه قضائیه و سازمان زندان ها و دستورالعمل های موجود مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و اخذ رضایت از شاکیان، اقدامات لازم در خصوص فراهم کردن زمینه اخذ رضایت از اولیای دم و آزادی زندانیان محکوم به قصاص همچنان با تشکیل این کارگروه ویژه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این زندانی در مدت اقامتش در زندان چابهار از اخلاق و رفتار خوبی برخوردار بود، تصریح کرد: زندانی «الف - ب» که به جرم قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بود با پیگیری‌های انجام شده و اخذ رضایت از اولیای دم پس از 16 تحمل حبس به آغوش گرم خانواده بازگشت.