علاوه بر 11 نفر فوت شده 7 نفر دچار جراحت شدند که 5 نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و 2 نفر هم به مراکز درمانی منتقل گردیدند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: هویت 10 نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج شناسایی و بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

به گزارش مثلث آنلاین علی‌اکبر گروسی در گفت‌وگو با تسنیم در سنندج، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری سنندج اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این حادثه دلخراش، 11 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی گفت: علاوه بر 11 نفر فوت شده 7 نفر دچار جراحت شدند که 5 نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و 2 نفر هم به مراکز درمانی منتقل گردیدند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

رئیس‌کل دادگستری کردستان با بیان اینکه آزمایش DNA از 11 پیکر اخذ شده است، تصریح کرد: از 11 نفر فوت شده، هویت 10 نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج شناسایی شده و هویت یک نفر دیگر هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه بازپرس ویژه همراه با یکی از معاونین دادسرای سنندج برای رسیدگی به پرونده این حادثه تعیین شده است، اضافه کرد: اکیپی از کارآگاهان نیروی انتظامی کردستان نیز در زمینه تکمیل تحقیقات فعال هستند و موضوع پرونده جهت تعیین مقصرین حادثه به کارشناسان ارجاع داده شده است.

گروسی افزود: پس از شناسایی مقصران احتمالی، پرونده در اسرع وقت رسیدگی و با عاملان حادثه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: مردم خونسردی خود را حفظ کنند چراکه همه مسئولان پای کار هستند و موضوع این پرونده را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کنند.