پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حکم قصاص مرد بسازو بفروش که سه سال قبل مرتکب جنایت شده بود صبح دیروز در زندان اردبیل اجرا شد.

طناب دار دور گردن مرد بساز و بفروش

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  افکارنیوز، حکم قصاص مرد بسازو بفروش که سه سال قبل مرتکب جنایت شده بود صبح دیروز در زندان اردبیل اجرا شد.

سحرگاه دیروز مردی میانسال به نام شهرام که به خاطر اختلاف مالی فردی به‌نام خیرالله را به قتل رسانده بود در حضور دادستان اردبیل، قاضی اجرای احکام و خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد. رسیدگی به این پرونده از ۳ سال قبل در حالی آغاز شد که خانواده مردی به‌نام خیرالله به پلیس مراجعه و ناپدید شدن او را اعلام کردند.

این خانواده به پلیس گفتند خیرالله کاشیکار ساختمان بود که از مدتی قبل با صاحبکارش به‌نام شهرام که مالک ساختمان و بساز و بفروش بود اختلاف مالی پیدا کرده بود. به همین خاطر ما به شهرام ظنین هستیم. بدین ترتیب تحقیقات آغاز شد و در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان با سرنخ‌ها و مستنداتی که به دست آوردند شهرام را بازداشت کردند. وی که ابتدا منکر جنایت بود سرانجام لب به اعتراف گشود.

وی گفت: خیرالله در ساختمان من کاشیکاری کرده بود و حدود ۳ میلیون تومان از من طلب داشت. روز حادثه او را به بهانه‌ای به ساختمانم کشاندم و با هم درگیر شدیم من هم با اسلحه او را کشتم و جسدش را همانجا دفن کردم و رویش بتن ریختم. بدین ترتیب متهم در دادگاه محاکمه و به قصاص محکوم شد. حکم صادره نیز از سوی قضات شعبه ۲۸ دیوان عالی کشور تأیید و سرانجام مرد میانسال صبح دیروز در زندان اردبیل به دار آویخته شد.