صرفا به دلیل عدم اجرای قانون توسط راکبان که موجب بروز صدمات مالی و جانی به خود و دیگران می شوند ناچار به اعمال قانون در خصوص متخلفان هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از موتورسیکلت سواران خواست تا با رعایت قانون باعث ایجاد نظم ترافیکی و جلوگیری از بروز خطرات جانی و مالی در سوانح شوند.

به گزارش مثلث آنلاین سردار محمد رضا میهماندار در گفت و گو با خبرنگار عصرایران با اشاره به ترخیص تعداد زیادی از موتور سیکلت های توقیفی خاطر نشان کرد: در دهه ولایت 3 هزار 516 موتورسیکلت با تقسیط و کسر تخلفات جرایم راهنمایی ترخیص شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت سواران جزو اقشار زحمت کش و آسیب پذیر جامعه هستند، پلیس هیچ علاقه ای به برخورد و یا توقیف موتورسیکلت ها نداشته و صرفا به دلیل عدم اجرای قانون توسط راکبان که موجب بروز صدمات مالی و جانی به خود و دیگران می شوند ناچار به اعمال قانون در خصوص متخلفان هستیم.

رییس پلیس راهور تهران افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی و همچنین تردد در تونل ها باعث خسارات جانی به راکبان موتور و سایر شهروندان می شود که از موتور سواران در خواست داریم موارد ایمنی و قانونی را رعایت کنند.