جنازه مردی 30 ساله با تلاش آتش نشانان از ارتفاعات پارک جنگلی لتمان کن به پائین منتقل و تحویل عوامل پزشکی قانونی شد.

جنازه مرد 30 ساله از ارتفاعات پارک لتمان کن به پایین منتقل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  پایگاه خبری 125، صبح امروز (یکشنبه) پس از تماس عوامل اورژانس با سامانه 125 و در خواست همکاری برای انتقال پیکر شخص فوت شده در ارتفاعات پارک جنگلی لتمان کن، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 68 به همراه گروه امداد و نجات 8 سازمان آتش نشانی تهران راهی محل حادثه شدند.
فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد عملیات نیروهای آتش نشانی گفت: پس از مطلع شدن از این حادثه بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 68 و یک تیم از گروه امداد و نجات(شماره 8) این سازمان به محل حادثه حرکت کردند که بعد از پیمودن مسیر طولانی و صعب العبور سرانجام آنان به محل حادثه رسیدند.
بهزاد حاج جعفری با اعلام اینکه هنگام رسیدن به محل حادثه عوامل اورژانس هم در صحنه حضور داشتند، اضافه کرد: فرد متوفی مردی حدودا 30 ساله بود که به تائید عوامل اورژانس حاضر در محل هیچ علائم حیاتی نداشته و به علت نامعلومی فوت کرده است.
وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با هماهنگی و حضور تیم تشخیص هویت نیروی انتظامی و قاضی کشیک، پیکر این فرد را به وسیله برانکارد مخصوص از ارتفاعات این منطقه به پایین کوه انتقال دادند.
حاج جعفری اعلام کرد: آتش نشانان پس از حدود دو ساعت راهپیمایی در مسیر های دشوار و صعب العبور در ارتفاعات لتمان کن، سرانجام پیکر بی جان این مرد ناشناس را به پایین کوه و سطح جاده رساندند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: جنازه این شخص به عوامل انتظامی تحویل شد تا برای شناسایی هویت این مرد و همچنین تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یابد.
پارک جنگلی لتمان کن در شمال غرب تهران واقع شده است.