سرپرست ایستگاه دهم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک دستگاه سواری رنو و دو دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات یک تن از ساکنان ساختمان خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در پارکینگ ساختمان مسکونی/ گرفتار شدن بانوی میانسال در میان دود و آتش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، حسن نجمی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: دقایقی قبل، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات امدادی و اطفایی عازم محل حادثه شدند.

وی با اشاره به شعله وری پارکینگ حدوداً 50 متری یک ساختمان دو طبقه در آتش، ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری رنو ، دو دستگاه موتور سیکلت و مقادیر زیادی ضایعات و لوازم مشتعمل منزل در پارکینگ ساختمان مسکونی مزبور دچار حریق شده بود که در پی این آتش‌سوزی، دود غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته و یکی از ساکنین ساختمان در میان دود گرفتار شده بود .

به گفته نجمی، آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل آتش سوزی وارد عملیات شدند و بانوی میانسال را که در میان دود غلیظ در طبقه دوم ساختمان محبوس شده بود، به محل امنی انتقال دادند.

وی افزود: آتش نشانان قبل از سرایت آتش به طبقات حریق را مهار کردند و هم اکنون در حال عملیات کاوش ، تخلیه دود و برقراری ایمنی در محل می‌باشند .

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی، علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.