بهره برداری از تجارب پروژه ماهواره پیام یاریگر ما در توسعه حوزه فضایی کشور در آینده است.

اطلاعیه شماره یک سازمان فضایی درباره ماهواره پیام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا از روابط عمومی سازمان فضایی ایران، رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به دستاوردهای کسب شده طی مراحل طراحی و ساخت ماهواره پیام گفت: جا دارد از تمامی متخصصان و دانشمندانی که طی چند سال اخیر در پروژه ماهواره پیام و ماهواره بر سیمرغ برای سربلندی ایران عزیز تلاش کردند تشکری ویژه کنم.

براری افزود: دستیابی کشور به دانش و فناوری طراحی و ساخت ماهواره و ماهواره بر عملیاتی، بسیار حائز اهمیت و مایه افتخار نظام اسلامی است.

رییس سازمان فضایی ایران در ادامه گفت: بهره برداری از تجارب پروژه ماهواره پیام یاریگر ما در توسعه حوزه فضایی کشور در آینده خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از حمایت های آذری جهرمی افزود: وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات با حمایت همه جانبه خود، بر تسریع روند توسعه این فناوری تاکید دارند و با یاری، همراهی و همدلی تمام متخصصین و با جدیت بیشتر این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکبار دیگر نیز از همکاری و همدلی ویژه تیم های فعال در طراحی و ساخت ماهواره پیام، ماهواره بر سیمرغ و ایستگاه های زمینی که بصورت شبانه روزی در حال تطبیق و آماده سازی برنامه امروز بودند قدردانی می‌کنم.