پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مثلث آنلاین: پسر جوان در توهم شیشه در خیابان نیروی هوایی تهران دست به قتل خونین مادرش زد و سپس بخاطر مصرف زیاد مواد مخدر دچار ایست قلبی شده و به کام مرگ فرو رفت.

ساعت ۲۰ شنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری پسر جوانی در تماس با ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو از قتل مادر و برادرش در خانه‌شان خبر داد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پای در خیابان نیروهوایی بگذارند و با حضور در صحنه جرم با جسد خونین زن ۵۵ ساله و جسد جوان ۳۱ ساله‌ای روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند و در گام نخست پسر جوان که ماجرای کشته شدن مادرش را خبر داده بود هدف تحقیق قرار گرفت.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند که پسر جوان وقتی به خانه مادرش رفته با جسد برادر و مادرش روبرو شده است.

تجسس‌های پلیسی در صحنه جرم نشان از آن داشت که پسر جوان پس از مصرف مواد مخدر شیشه با ضربات چاقو به گردن مادرش دست به قتل زده و سپس با توجه به مصرف زیاد مواد و شوکی که به او وارد شده، دچار ایست قلبی شده و به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، جسد مادر و پسر جوان به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی از سوی ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.