مثلث آنلاین: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم از صاعقه گرفتگی یک بانوی کوهنورد خبر داد و گفت: خوشبختانه این بانونی کوهنورد از این حادثه جان سالم به در برده است.

بانوی قمی از صاعقه جان سالم به در برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سعید یعقوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یک بانوی کوهنورد که بعد از ظهر امروز در منطقه برف انبار قم گرفتار صاعقه زدگی شده بود، با وجود اینکه دچار جراحاتی شده است، ولی از این حادثه جان سالم به در برد.

وی بیان کرد: تلاش های بسیاری برای نجات دادن و انتقال این بانوی کوهنورد و دو هم نورد وی انجام شده و چهار اکیپ به محل اعزام شده اند ولی شرایط نامساعد جوی اجازه پرواز بالگرد امدادی یا حضور تیم های امداد و نجات را در منطقه نمی دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه این بانوی کوهنورد و دو همنورد وی خود را به جان پناه رسانده اند و با روشن شدن هوا و مساعد شدن شرایط جوی نسبت به امدادرسانی اقدام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دیگر عملیات انجام شده گفت: 14 دوچرخه سوار در کویر مسیله گم شده بودند که تیم های امداد و نجات هلال احمر با چند ساعت جستجو موفق شدند که محل حضور این دوچرخه سواران را شناسایی کرده و آنها را نجات دهند.

انتهای پیام/2258