پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:بخشدار معمولان با انتقاد از وضع امدادرسانی به سیل زدگان این بخش گفت: امداد رسانی به مردم سیل زده معمولان مدیریت ندارد.

وضع نگران کننده سیل زدگان در معمولان/ درمانگاه معمولان خالی از دارو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید حبیب الله موسوی در این رابطه گفت: : هیچ گونه خدمات درمانی در بخش معمولا صورت نگرفته، هیچ گونه دارویی در درمانگاه معمولان موجود نیست و تا کنون چندین بیمار سیل زده در این بخش توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی خرم‌آباد انتقال داده شدند.

وی افزود:راه ارتباطی 100 روستای بخش معمولان پلدختر صددرصد قطع است و سیل زدگان از نحوه توزیع اقلام و بسته های امدادی که به پایین پرتاب می‌شوند راضی نیستند زیرا به دست سیل‌زدگان اصلی نمی‌رسد.

تمام راه های ارتباطی معمولان قطع است

بخشدار معمولان با بیان این که تمام راه های ارتباطی این بخش قطع است و این وضع نگران کننده است گفت: مسئولان راهداری برای بازگشایی حداقل یک راه ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن در معمولان اقدام کنند که سیل زدگان در این بخش به شدت نیازمند امدادرسانی اند و با کمبود مواد غذایی مواجه هستند.

وی افزود: امدادرسانی در معمولاًن در حال انجام است اما بدون مدیریت صحیح انجام می‌شود تمام روستاهای سیل‌زده بخش معمولا ن در حاشیه رودخانه های کشکان و مادیان رودنیازمند امدادرسانی هستند.

موسوی گفت: مردم سیل زده این بخش در نقاط مختلف نیازمند اقلامی مانند نان ،آب، چادر، پتو و مواد غذایی هستند.

آبگرفتگی 20 منزل مسکونی روستایی

500 خانه در داخل شهر معمولان و 20 منزل مسکونی روستایی این بخش را آب فراگرفته و هشت پل اصلی ارتباطی روستایی بر اثر طغیان رودخانه کشکان دراین بخش تخریب شده است.

46