مثلث آنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری سریع فردی که پسرعموی خود را در پی اختلافات شخصی به قتل رسانده بود، خبر داد.

پسرعموی قاتل 2 ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ «محمدرضا آمویی» اظهار داشت: به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حوالی روستای شاعران از توابع بخش مرکزی گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از حضور پلیس و تحقیقات گسترده مشخص شد این قتل بوسیله اسلحه شکاری و به دنبال اختلاف میان 2 فرد میانسال که با یکدیگر پسرعمو بوده اند، رخ داده است.
سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس گیلانغرب توانستند با کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی تنها 2 ساعت پس از وقوع قتل، فرد قاتل را دستگیر کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد قاتل در بازجویی ها بعمل آمده، ضمن اعتراف به قتل، علت کارش را اختلافات شخصی عنوان کرد.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت بروز چنین اختلافاتی به جای قتل و کشتار یکدیگر از طریق مراجع قانونی به دنبال حل مشکل خود باشند تا چنین حوادث تلخی که امنیت جامعه را برهم می زند، رقم نخورد.