مثلث آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: عاملان قتل مرد ساوجی با تیزبینی و دقت نظر پلیس دستگیر شدند.

قاتل مرد ساوجی در تحقیقات پلیس دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

"پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت:‌ در یکی از شب های پایانی بهمن ماه سال گذشته گزارشی از یک وقوع تصادفی جرحی در یکی از خیابان های شهر به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ در بررسی صحنه مشاهده شد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت که به ظاهر با خودرویی برخورد کرده، به شدت مجروح شده که بلافاصله توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی انتقال و ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با بیان دقت نظر کارشناس پلیس در بررسی صحنه حادثه اظهار داشت:‌ در بررسی تخصصی کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی شهرستان از صحنه سانحه رانندگی، وقوع تصادف مورد تایید قرار نگرفت و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

سرهنگ اسدی افزود: در بررسی های دقیق جسد متوفی، فوت این فرد به علت برخورد جسم سخت مورد تایید قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان در تحقیقاتی سرنخ هایی از عاملان قتل به دست آوردند.

وی تصریح کرد:‌ در تکمیل تحقیقات فرد قاتل و همدستش شناسایی و دستگیر شدند و به قتل این فرد به علت اختلافات قدیمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد:‌ هر دو متهم دستگیر شده با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.