مثلث آنلاین: رئیس کلانتری 103 گاندی، گفت: سارقی که برای جلوگیری از فاش شدن سرقت‌هایش با پوشش زنانه دوربین مدار بسته شرکت را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ فرهاد حیدری، اظهار کرد: چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در منطقه سیدخندان با حضور در کلانتری 103 گاندی از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد و با دریافت شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس کلانتری 103 گاندی بیان داشت: مرد جوان به مأموران گفت که 2 ماه قبل فردی به عنوان نیروی خدماتی در شرکت شروع به کار کرده است و بعد از گذشت مدتی، متوجه سرقت 300 هزار تومان از میز کارم شدم، ابتدا ماجرا را جدی نگرفتم تا اینکه بعد از یک هفته متوجه شدم 700 هزار تومان دیگر از کشوی میز کارم به سرقت رفته است.

این مرد جوان ادامه داد: با توجه به سرقت‌ها تصمیم گرفتم تا فیلم‌های دوربین مداربسته داخل اتاق را مورد بازبینی قرار دهم تا سارق پول‌ها را شناسایی کنم تا اینکه روز شنبه 15 اردیبهشت ماه وقتی به شرکت رفتم تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کنم متوجه شدم شبانه یک نفر وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر کرده است.

رئیس کلانتری 103 گاندی عنوان کرد: تیمی از مأموران کلانتری 103 گاندی به محل وقوع سرقت مراجعه و در گام نخست در تحقیقات میدانی، مشاهده کردند که زنی نیمه شب وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد کامپیوتر و وسایل داخل شرکت کرده است.

وی ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مرد خدماتی شرکت به عنوان اولین مظنون سارق شرکت مورد بازجویی اولیه قرار گرفت و پس از تناقض گوئی ، ظن مأموران به یقین تبدیل شد و در نهایت کارمند خدماتی شرکت به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت: در اعترافاتش به مأموران گفت: در 2 مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کردم و وقتی فهمیدم مدیر شرکت قرار است فیلم‌های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قرار دهند تا سارق پول‌ها را دستگیر کنند نقشه جدیدی طراحی کردم و با پوشیدن لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شدم و هارد کامپیوتر دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کردم.

این مرد ادامه داد: به پول نیاز داشتم و چند بار از مدیر شرکت خواستم تا پول بیشتری به من پرداخت کنند اما بی فایده بود به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفتم.

این مقام انتظامی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت از شرکت، متهم برای برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.