رئیس حوزه قضایی چهارباغ از دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغ خبر داد و گفت: اتهام این 15 نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

جزئیات دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی اکبرپور، رئیس حوزه قضایی چهارباغ امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در البرز در رابطه با دستگیری گروهی از کارمندان مدیریت شهری چهارباغ گفت: 15 نفر در رابطه با پرونده ای که ماه ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت دستگیر شدند.

رئیس حوزه قضایی چهارباغ بیان کرد: اتهام این 15 نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بازجویی از افراد ادامه دارد، اعلام کرد: سه عضو شورای شهر فعلی، دو عضو شورای شهر سابق، یکی از معاونین شهردار و دو نفر از پرسنل شهرداری چهارباغ و نیز رابطین پیمانکاری که با آن ها مراودات مالی داشتند در این پرونده متهم هستند که دستگیر شدند.

اکبرپور تصریح کرد: تاکنون یکی از افراد به جرائم اتفاق افتاده اقرار کرده است و طی چند روز آتی مبلغ دقیق اختلاس و جزئیات تخلفات اعلام خواهد شد.

این مقام قضائی افزود: با اینکه اسنادی در این رابطه وجود دارد اما تاکنون متهمین جرم خود نپذیرفته اند و ما سعی داریم مسأله را به درستی پیگیری کنیم و از افراد اعتراف بگیریم؛ پنج عضو سابق و فعلی شورای شهر چهارباغ متهم ردیف اول پرونده هستند.

انتهای پیام/م/1102/س/3