رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری پدر و دختر کلاهبردار با 15 میلیارد کلاهبرداری در بندرعباس خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر عباس مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهمه به هویت (ز-ج) که املاک‌دار بوده و با همکاری و همراهی پدر خود، اقدام به اخذ وجوهی از شکات به عنوان پیش پرداخت به بهانه تحویل واحدهای مسکونی از شاکیان کلاهبرداری می‌کردند را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی طی دو عملیات جداگانه پدر و دختر کلاهبردار را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند .

این مسؤول انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون 24 نفر از شاکیان این پرونده در پلیس آگاهی حاضر و متهمان را شناسایی کرده‌اند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از انجام بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با دستور قضایی متهم ردیف اول با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان ارزش ریالی مبلغ کلاهبرداری از مالباختگان توسط این دو متهم را حدود 15 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/88037/