پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قاضی خطاب به نجفی با تشریح ابهامات مطرح شده از سوی وکیل او گفت: بهترین و روشن‌ترین دلیل برای روشن شدن این ابهامات سوال‌هایی است که از شما خواهم پرسید تا به روشن شدن واقعیت‌های روز قتل کمک کند.

رییس دادگاه بار دیگر از نجفی پرسید آیا از شب قبل تا روز وقوع قتل به غیر از شما و همسرتان و فرزندش فرد دیگری در منزل شما بود که نجفی گفت: خیر شب قبل برادر مرحومه تا ۱۰ و نیم شب منزل ما بود و رفت اما بعد از آن به غیر از من و میترا و مهیار صفری کسی در منزل نبود.

رییس دادگاه از نجفی پرسید: شما شب قبل از حادثه مطرح کردید که مشاجراتی داشتید و روز بعد ساعت ۸ و نیم مهیار صفری را از خواب بیدار و روانه مدرسه کردید. آیا در آن ساعت غیر از شما و مرحومه فرد دیگری در منزل بود که نجفی باردیگر پاسخ داد: خیر.

رییس دادگاه مجددا از نجفی پرسید شما ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه براساس اسناد موجود با راننده خود تماس گرفتید و نشان می‌دهد قتل از زمان ۹ و ۵ دقیقه تا ۹ و۲۳ دقیقه بوده است آیا این را قبول دارید که نجفی با پاسخ مثبت به آن گفت: بله حدود ساعت ۹ و ۵ دقیقه من وارد حمام شدم و بعد از آن حادثه برای لحطاتی دچار شوک شده بودم اما بعد از آن حدود همین ساعتی که شما اشاره کردید با راننده تماس گرفتم.

قاضی از متهم پرسید آیا به غیر از شما کسی آن اسلحه را حمل و تحویل پلیس داد زیرا شما در جلسه قبل گفتید که اسلحه را خودم از منزل خارج و همراهم به قم برده‌ام.

نجفی با پاسخ مثبت به این موضوع گفت: خودم اسلحه را تحویل پلیس دادم.