سارق جوان که قصد داشت از طریق کانال کولر وارد یک خانه شود در میان را گیر کرد و با درخواست های کمک آتش نشانان را به محل سرقت کشاند

احمق ترین دزد تهران را بشناسید ! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری 134 شهرک قدس گفت: ظهر دوشنبه هفته جاری ماموران عملیات کلانتری از طریق تماس های مردمی در جریان صدای کمک خواهی مردی که در پشت بام خانه ای خالی از سکنه گیر افتاده بود قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سریعا با اعلام این خبر ماموران در محل حضور یافتند و با توجه به عدم حضور ساکنان ساختمان، با هماهنگی های صورت گرفته به دلیل حساسیت موضوع از بالای در خانه وارد شدند و به پشت بام مراجعه کردند که مشخص شد مرد داخل کانال کولر گیر افتاده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع سریعا تیمی از ماموران آتش نشانی نیز به محل آمدند و با انجام عملیاتی سریع موفق به نجات فردی که در کانال کولر گیر کرده بود شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیق از متهم، مشخص شد وی سارق است و برای سرقت از بالای در به حیاط خانه وارد شده و از طریق راه پله به آنجا آمده است؛ در نتیجه با توجه به قصد سارق و با هماهنگی قضائی متهم به کلانتری دلالت داده شد تا پرونده ای در این زمینه تشکیل و در مورد سرقت های احتمالی این فرد نیز تحقیق شود.

سرهنگ آذین در انتها با توصیه اکید به شهروندان گفت: در صورتیکه از کولر آبی استفاده نمی کنید و راه کانال کولرتان باز است حتما دریچه کولر را ببندید تا در صورت مراجعه احتمالی سارق، منزل تان از وجود سارقان در امان بماند.