کرج - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز گفت: از ابتدای تابستان تاکنون دو واحد پذیرایی در جاده کرج - چالوس پلمب شده است.

۲ واحد پذیرایی در جاده کرج - چالوس پلمب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح تشدید نظارت و بازرسی تاسیسات، موسسات گردشگری و پذیرایی استان البرز که از اوایل تابستان آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح به دلیل افزایش حجم سفرهای تابستانی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: این طرح نظارتی توسط گروه های تخصصی و کمیته تلفیقی نظارت بر تاسیسات گردشگری دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در حال انجام است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در امر نظارت بر واحدهای پذیرایی بین راهی، افزود: از ابتدای تابستان امسال تا کنون تعداد دو واحد پذیرایی متخلف در محور کرج - چالوس با همکاری اداره اماکن پلمب و به چند واحد تذکر داده شده است.

ترکاشوند با اشاره به برخی واحدهای پذیرایی و رستوران های بدون مجوز که به صورت غیرقانونی در محور کرج - چالوس فعالیت می کنند و پس از مدتی به میراث فرهنگی برای دریافت مجوز مراجعه می کنند، گفت: برای دریافت مجوز این واحدها پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است.