فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که قاتل چهار شهروند ملایری بود، خبر داد و گفت: زن متهم به قتل 4 شهروند ملایری با ذکاوت پلیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ محمدباقر سلگی  بیان کرد: عوامل انتظامی با رصد اطلاعاتی و شناسایی پاتوق ها و محل های رفت و آمد این فرد، سرانجام مکان اختفای متهم را شناسایی کرده و ساعت 16 دیروز با همکاری مأموران پلیس مشهد این متهم را در مشهد دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه درباره جزئیات و علت قتل این افراد پس از بازجویی از متهم، اطلاع رسانی دقیق صورت می گیرد، اظهار کرد: خود شخصاً قرار است از این فرد بازجویی کنم که پس از نهایی شدن اطلاعات، جزئیات را اعلام می کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر توضیح داد: اطلاع رسانی در حوادث قوانین و ظرافت های خاص خود را دارد و ما باید تلاش کنیم تا محرز و قطعی نشدن موضوعی آن را اطلاع رسانی نکنیم تا در جامعه تنش ایجاد نشود.

سلگی با بیان اینکه تا تکمیل شدن نهایی اطلاعات، اسناد و مدارک مجاز به دادن اطلاعات نیستیم، تصریح کرد: در تلاش هستیم در سطح ملایر با فراهم آوری زیرساخت های لازم، اخبار و اطلاعات را در اسرع وقت و از مجاری قانونی و موثق در اختیار خبرنگاران قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، ماه گذشته خبر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در محلات مختلف شهر ملایر بسیار حاشیه ساز شد و سرو صدای فراوانی به پاکرد. یکی از مقتولان بانوی جوان و بارداری بود که خبر قتل وی باعث تأثر و تأسف شهروندان ملایری شد.