در ایران به دلیل هزینه های سنگین مصرف انرژی حتما در خرید کولر گازی باید به میزان مصرف آن نهایت دقت را داشته باشد تا بتوانید در تابستان از خنکای دستگاه کولر گازی خود نهایت استفاده را نموده و هزینه کمی بابت برق ماهیانه خود پرداخت نمایید .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کولر گازی بوش فقط با ضمانت نامه هوای پاک ایران دارای اصالت می باشد . اگر می خواهید برای منزل یا محل کار خود یک دستگاه کولر گازی خریداری نمایید ، پیشنهاد ما به شما خرید کولر گازی بوش سری 6 مدل 100 می باشد که آخرین مدل کولر گازی بوش 2019 می باشد .

کولرگازی بوش به لطف کیت برد هوشمند اینورتر تعبیه شده بر روی کندانسور و سایر سیستم های پیشرفته دستگاه ، از دسته کم مصرف ترین کولر گازی ها در جهان می باشد و تا 73% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند . سیستم تصفیه هوای کولر بوش نیز بسیار عملکرد خوبی داشته و تمامی ذرات و ناخالصی های محیط را از بین می برد .

کولر گازی بوش کم مصرف ترین کولرگازی جهان !

شرکت بوش در سری جدید مدل های کولر گازی بوش تکنولوژی های جدید را به کار گرفته است . به گونه ای که هم در مصرف انرژی و هم در قابلیت های سرمایشی دستگاه توانسته است رکورد های جدیدی را به ثبت برساند . در زمینه مصرف انرژی کولر گازی بوش توانسته است لقب کم مصرف ترین کولر گازی در جهان را به خود اختصاص دهد . همین مورد باعث شده است که کولر گازی بوش یکی از کاربردی ترین و بهترین گزینه ها برای استفاده در ایران و در سایر کشور های آسیایی و اروپایی باشد .

در ایران به دلیل هزینه های سنگین مصرف انرژی حتما در خرید کولر گازی باید به میزان مصرف آن نهایت دقت را داشته باشد تا بتوانید در تابستان از خنکای دستگاه کولر گازی خود نهایت استفاده را نموده و هزینه کمی بابت برق ماهیانه خود پرداخت نمایید .

یکی دیگر از مزیت های ویژه کولر گازی بوش 30000 ، قدرت ایجاد سرمایش و هوشمند بودن سیستم آن می باشد . کمپانی بوش بر روی دستگاه های کولر گازی خود ، از کمپروسور اسکرال برند کوپلند استفاده نموده است که در نوع خود بی نظیر و پر قدرت ترین نوع کمپروسور می باشد . کمپروسور های اسکرال بسیار پر قدرت ، کم مصرف و کم صدا می باشند که همین مساله باعث شده است در تمامی کولر گازی های با برند معتبر در جهان از جمله کولر گازی بوش ، از این نوع کمپروسور استفاده شود که در بین شرکت های تولید کننده این نوع کمپروسور نیز ، شرکت کوپلند از همه بهتر می باشد .

سیستم تصفیه هوای قدرتمند کولر گازی بوش

سیستم تصفیه هوای خانگی کولرگازی بوش یکی از پرقدرت ترین و بهترین سیستم های تصفیه هوای خانگی می باشد . کمپانی بوش با درج فیلتر های متعدد مانند فیلتر هپا ، کربن ، ویتامین سی ، ویروس دکتر و ... یک سیستم فیلتراسیون کامل بر روی دستگاه های کولرگازی بوش ایجاد نموده است .

این فیلتر های کوچکترین ذرات و ناخالصی های موجود در هوای محیط را از بین برده و هوایی تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار و ناخالصی را ایجاد خواهد نمود .

شرکت بازرگانی هوای پاک ایران تنها نماینده رسمی کولر گازی بوش در ایران با بیش از 13 سال سابقه درخشان در زمینه سیستم های تهویه مطبوع

شماره تماس دفتر فروش و خدمات پس از فروش : 02195118380

آدرس وب سایت رسمی : www.boschiran.com