رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده جوان 26 ساله ناشنوای فوق،مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

این«ناشنوای 26 ساله» گمشده است+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در تاریخ 27 مرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری 145 ونک اعلام کرد: پسرش به نام ایمان صفری 26 ساله ( ناشنوا) به علت بیماری روحی - روانی جهت مداوا از منزل واقع در شهرستان گنبد کاووس به مقصد تهران بیمارستان شهید رجایی خارج و تاکنونی مراجعتی نداشته است.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی بیمارستان شهید رجایی شده و در تحقیقات و بازبینی دوربین های مداربسته بیمارستان مشخص شد فقدانی جهت ویزیت و مداوا وارد بیمارستان شده و پس از انجام اقدامات پزشکی، بیمارستان را ترک و ناپدید شده و با تلاشهای صورت گرفته تاکنون سرنخی از وی بدست نیامده است؛ لذا اطلاعات بدست آمده توسط پلیس به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران منعکس و در نهایت دستور انتشار تصویر فقدانی جهت شناسایی و پیدایش صادر شد.

«ناشنوای 26 ساله» گمشده است+ عکس

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق خاطرنشان کرد: با توجه به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی بازپرس پرونده و داشتن مشکلات روحی روانی و ناشنوا بودن وی ، شهروندان در صورت شناسایی و اطلاع از محل وی می توانند با شماره های 21865678-21865674 پایگاه سوم پلیس آگاهی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/