محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه ۱۴ میلیون دانش‌آموز در ابتدای مهر به مدرسه می‌روند از حل مشکل کمبود نیروی انسانی تا مهرماه خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران درباره آمادگی‌های این وزارتخانه برای اجرای پروژه مهر، اظهار کرد: پروژه مهر، پروژه‌ای است که از چند ماه قبل در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است و تمامی استان‌ها، واحد‌ها و مناطق در این خصوص فعال هستند و سازماندهی نیروی انسانی نیز انجام شده است.

ایسنا گزارش داد، وی افزود: مقداری کسری در مورد نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده، مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۴ میلیون دانش آموز از ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌های من تلفیق خانه و مدرسه است و این ترکیب کمک موثری به تربیت بچه‌ها می‌کند. در این زمینه استدعا می‌کنم همه والدین در این فرصت باقی مانده به مدارس فرزندانشان سر بزنند و از مدارس حمایت کنند.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه منظور من لزوما حمایت و کمک‌های مالی نیست، خاطر نشان کرد: معتقدم که فضای مدرسه باید فضایی شاداب، بانشاط و راحت و مناسبی به ویژه برای دختر‌ها باشد و امیدواریم با کمک همه خانواده‌ها و مردم ایران بتوانیم مهر باشکوهی را برگزار کنیم.

وی همچنین درباره تحصیل دانش آموزان پیرو ادیان دیگر اظهار کرد: اگر دانش آموزان اظهار کنند که پیروان ادیان دیگری بجز ادیان رسمی کشور هستند و این اقدام آن‌ها به نوعی تبلیغ محسوب شود، تحصیل آن‌ها در مدارس ممنوع است.