شوک آنلاین: این چند وقته خبری جالب در صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار منتشر شد مبنی بر این کـه او بعنوان سیزدهمین مرد بازیگر جذاب تمام تاریخ انتخاب شده اسـت. اما در کمتر از یک ساعت این خبر تکذیب و سوژه تمام رسانه ها شد، گویا لیستی کـه او در imdb دیده بود، در واقع فهرست یکی از کاربران این سایت بوده اسـت کـه از قضا ایشان از هم وطنان هستند و یک فهرست بر اساس سلیقه شان دراین سایت آپلود کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

خبر خوشتیپی جنجالی گلزار حسابی سوژه شد.این ماجرا حتی بـه جایی کشیده شد کـه گلزار در تی وی پلاس لب بـه سخن گشود و با لحنی تند هم چنان از فهرست خودش دفاع کرد.

 

 
 

محمدرضا گلزار نوشته مجله جهانی «آی ام دی بی» محمدرضا گلزار را بعنوان سیزدهمین مرد جذاب تمام تاریخ سینمای جهان انتخاب کرد. « صفحه مورد نظر در سایت IMDb کـه توسط یک کاربر عادی این سایت و دو سال پیش ایجاد شده اسـت »

گلزار در گفت‌وگو خود گفت بنظر شـما مـن خودم سایت imdb را نمی شناسم؟ یک آدم مرا بعنوان ۱۳ امین مرد جذاب تمام تاریخ معرفی کرده شـما دنبال چـه هستید؟ ودر ادامه با لحنی خاص گفت، بعضی ها ممکن اسـت مرا دوست نداشته باشند اما انها هم نمی‌توانند انکار کنند « منظور او از انکار: خوشتیپی و خوشگلی اسـت».