رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری که در یکی از خیابان محله ابوذر ایجاد درگیری و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 6 قبضه سلاح سرد کشف شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 سرهنگ "صادق قره باقری "  در تشریح این خبر، گفت: روز گذشته خبری مبنی بر ایجاد نزاع و درگیری ، شرارت و ایجاد رعب و وحشت در محله ابوذر از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 به مرکز پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام شد.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی، اعزام و مشخص شد: یکی از افراد شرور منطقه با همکاری سایر همدستانش پس از شرارات و درگیری از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم اصلی پرونده و سایر همدستانش آغاز شد، تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که مخفیگاه متهم اصلی پرونده در محله چیتگر می باشد.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی گرفته شد.

سرهنگ قره باقری با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه ششم این پلیس برای دستگیری متهم اصلی پرونده به مخفیگاه وی اعزام شدند، ادامه داد: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل تعداد 6 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه بی نظمی و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می باشد و شهروندان می تواند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.