یک شرکت آمریکایی اخیرا از رباتی رونمایی کرده است که این ربات قادر است در یک ساعت 300 پیتزا درست کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ا فراد بسیاری در جهان وجود دارند که می‌توانند خیلی سریع پیتزا درست کنند اما آیا این افراد قادرند در عرض یک ساعت بالای 100 عدد پیتزا درست کنند؟ اخیرا رباتی توسعه داده شده که می‌تواند با این افراد مسابقه دهد و به احتمال خیلی زیاد برنده نیز خواهد شد چرا که این ربات می‌تواند در یک ساعت 300 پیتزا درست کند.

شرکت "پیک‌نیک" (Picnic) واقع در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا اخیرا از یک پلت فرم رباتیک تولید مواد غذایی رونمایی کرده است که قادر به درست کردن 300 پیتزا در یک ساعت است. افراد از روی یک نمایشگر می‌توانند ربات را تنظیم کنند تا پیتزا دلخواه آنها را سریعا درست کند.

ربات مذکور با استفاده از دید رایانه‌ای ، تجهیزات قابل تنظیم و یادگیری عمیق ، می‌تواند به راحتی پیتزاهای خوش طعمی را درست کرده و تحویل دهد و از آنجایی که این ربات ساخت پیتزا نیازی به بازوی صنعتی بزرگ ندارد ، کارکنان می‌توانند در کنار دستگاه و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد ایمنی، کار کنند.

"کلیتون وود" (Clayton Wood) ، مدیرعامل پیکنیک گفت: ما استاندارد جدیدی را برای تهیه غذا تعریف کرده‌ایم و تاکنون تنها پلتفرم خودکار تولید پیتزا را توسعه داده‌ایم. توسط این فناوری می‌توان در کمترین زمان پیتزای مورد نیازی برای مهمانی و مجالس را تهیه کرد.

کارشناسان صنعت پیتزا و مبتکران مواد غذایی موافق هستند که پیک نیک می‌تواند تغییر بزرگی در صنعت تهیه پیتزا ایجاد کرده و آن را به کلی دگرگون کند. شرکت پیک نیک اعلام کرده است پس از آنکه مشتریان این پلتفرم را سفارش دادند ما آن را برای آنها ارسال و نصب خواهیم کرد و در ضمن چک کردن ماهیانه سیستم این پلتفرم برای متقاضیان رایگان خواهد بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4