حوادث رکنا:‌ دختر جوانی که عماد طالب زاده را تهدید به اسیدپاشی و قتل کرده بود، تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، در روزهای گذشته ویدئویی از دختری جوان در شبکه های مجازی منتشر شد که با پیگیری حواشی آن روشن شد که دختری جوان که از هواداران عماد طالب زاده است به مدت سه سال موجب آزار او و خانواده اش شده است.

پخش ویدئویی از اعتراض های شدید یک دختر جوان پشت در رستوران عماد طالب زاده واقع در خیابان اندرزگوی تهران، بسیار خبر ساز شد.

بعد از انتشار این کلیپ صحبت ها و قضاوت های مختلفی درباره علت اعتراض های آن دختر جوان شنیده شد که از جمله آن این کامنت است که "مگر دختر مردم را باردار کرده ای که اینطور واکنش نشان داده است؟"

داستان پیچیده این ماجرا از این قرار است که حدود 10 روز پیش دختری جوان پشت در رستوران عماد طالب زاده با جیغ و گریه با صدای بلند فریاد می زند: "چرا این کار را با من کردی؟"

بالاخره حواشی این ماجرا باعث توضیح و پاسخگویی این خواننده جوان و مطرح کشورمان شده است.

عماد در گفتگو با تی وی پلاس گفت: بعد از ماجرای آمدن او با پلیس 110 شمیران تماس گرفتم و از ایشان شکایت کردم. ایشان را به کلانتری بردند و گزارش آزار و اذیت های وی همراه با تهدید به اسید پاشی را گزارش کردم. در اقرارنامه آمده است که به دلیل بی توجهی و راه ندادنم به رستوران این مسائل پیش آمد و تعهد داد و امضاء و انگشت زد که دیگر مزاحم من و خانواده ام نشود.

به گفته عماد طالب زاده این دختر جوان که سه سال است هوادار اوست موجب آزار و اذیت او و خانواده او را فراهم کرده است. در این سه سال با ارسال پیام های تهدید آمیز برای خودش و خانواده اش و تهدید با چاقو،‌ پاشیدن اسید و قتل و آزار همسر و فرزندانش او را مدام تهدید کرده است.

طالب زاده می گوید: من تابو اسید پاشی ندارم. و اگر چه این اتفاق قبل تر برای خواننده داریوش اقبالی نیز رخ داده، اما مطمئنا موارد مشکوک را با نیروی انتظامی در میان می گذارم.

عماد طالب زاده در ادامه می گوید: به همسرم پیام داده که شوهرت در فکر من است. تهدید می کرد که امیدوارم سر بچه هایت بیاید. به خواهرزن من پیام داده که عماد سر و گوشش می جنبد و من به زودی دستش را رو می کنم و تا آخر سر حرفم مانده ام. با ارسال عکس های اسید پاشی پیام داده که کاری می کنم که برای این روزها دلت تنگ شود و کاری می کنم که همیشه باهات بمونه.

ارسال عکس های دستانی که با چاقو بریده شده و یا ارسال پیام از طرف دوستانش برای عماد که او مرده است،‌ از دیگر آزار و اذیت های آن دختر جوان است. طالب زاده در ادامه گفتگو می گوید که این اتفاق قبل تر نیز در مقابل رستوران من واقع در مهرشهر نیز افتاده است که با جمع کردن استشهاد کسبه محل، ماجرا به نیروی انتظامی گزارش شد.

این داستان ابهام آمیز به اینجا ختم نمی شود. گویی این دختر جوان پیش تر از طالب زاده شکایت کرده است. این خواننده معروف این طور توضیح می دهد که 4 صبح به من پیام داد و من در جواب گفتم: " تو بی شخصیت ترین هوادار من هستی" و بعد به دادگاه به جرم اهانت از من شکایت کرد که این شکایت دست آخر به نتیجه ای نرسید.