حوادث رکنا: نوجوان 16ساله ای که لحظه سرقت در آبادان برای دوربین ها دست تکان می دادتوسط پلیس دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهرستان آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین بصورت ویژه در دستور کار مأمورین کلانتری16امیرکبیر آبادان قرار گرفت.

در این راستا مأمورین تجسس این کلانتری با تحقیقات از مالباختگان متوجه شدند در تمامی سرقت ها 2 پسر نوجوان با نزدیک شدن به طعمه هایشان اقدام قاپیدن موبایل و یاکیف شان می کردند که مأمورین ضمن بازبینی دوربین های مداربسته با صحنه عجیبی مواجه شدند.

مأمورین مشاهده کردند که نفر ترک نشین موتورسیکلت پس از سرقت با دیدن دوربین های مداربسته سطح شهر برای دوربین یا دست تکان می داده یا بوس می فرستاده که مأمورین هفته گذشته همدست این متهم 16ساله را دستگیر کردند و باهمکاری وی سارق محل اختفای سارق اصلی در منطقه احمدآباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم دستگیر شد.

  وی در بازجویی های فنی به 15فقره سرقت  اعتراف کرد . متهم در خصوص دست تکان دادنش برای دوربین به پلیس گفت گمان می کردم دوربین ها خراب است و به همین دلیل برای دوربین ها دست تکان می دادم و در برخی از موارد نیز برای دوربین ها بوس می فرستادم متهم پس از اعترافاتش به کانون اصلاح تربیت اهواز فرستاده شد.