انجمن شرکت‌های دارویی تحقیقاتی آلمان اعلام کرد: 25 داروی جدید از جمله ۱۰ دارو را برای مقابله با بیماری سرطان در سال 2019 ساخته شد.

 ۱۰ داروی جدید برای درمان«سرطان» ساخته شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، انجمن شرکت‌های دارویی تحقیقاتی vfa اعلام کرد: 25 داروی جدید از جمله ۱۰ دارو را برای مقابله با بیماری سرطان در سال 2019 ساخته شد.

طبق روال سال‌های گذشته، تعداد بسیار زیادی از داروهای جدید علیه انواع مختلف سرطان معرفی شده است، قرار است داروهای جدید کاربرد بسیار پررنگی در درمان بیماری سرطان داشته باشند.

vfa متذکر شد، برای نخستین بار دارویی برای درمان هر نوع تومور با جهش ژن خاص، صرف نظر از اندام مبتلا، تأیید شده است.

S0OStcfuTJb3

هان استوتل، مدیرمسئول وفا  گفت: درک بیمار‌‌های سرطانی تغییر کرده است؛ در درجه اول نقایص ژنتیکی است که کنترل و گسترش سرطان را کنترل می‌کند؛ از طرفی تأیید داروهایی که به جای ارگانها بر اساس جهش بوده‌اند به درمان بیشتر کمک خواهد کرد.

به گفته شرکت‌های دارویی تحقیقاتی آلمان، هفت مورد از ده داروی سرطانی معرفی شده در سال 2019، آزمایش ژنتیکی از بیمار قبل از شروع درمان را به منظور بررسی اینکه آیا داروی مبتنی بر جهش مناسب است، یا خیر را پشت سر گذاشته است.

مرکز اطلاعات ثبت سرطان سرطان آلمان (ZfKD) تخمین زد که در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۹۲ هزار مورد سرطان جدید در آلمان تشخیص داده شده است. از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ تعداد موارد سرطان در آلمان در بین مردان ۲ درصد و در زنان حدود ۵ مورد افزایش یافته است. 

hmSiHISzfBVW