به معنای واقعی کلمه با وجود رقابت زیاد در بازار، انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت می تواند دشوار باشد. چراکه وب سایت شما یکی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی شماست. در حالی که شما تمام وقت خود را صرف راه اندازی وب سایت خود در اسرع وقت می کنید ، انتخاب شرکت طراحی سایت اشتباه می تواند تمام زحماتتان را به باد دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خدمات شرکت های طراحی وب با یکدیگر متفاوت است. بنابراین ، برای کمک به شما در محدود کردن گزینه های انتخابی، 4 ویژگی مهمی که باید به دنبال آن باشید تا مطمئن شوید که با یک شرکت طراحی وب واقعاً عالی همکاری می کنید را برایتان بیان می کنیم.

شرکت طراحی سایت وب وان

1. نیروی متخصص

شرکت های طراحی وب به دلیل مهارت کارمندانشان بهترین می شوند. از آنجا که این شرکت ها به جای محصولات، خدمات ارائه می دهند ، می توان گفت محبوبیت آن ها به دلیل وجود مهارت کارمندانشان بدست آمده است.

شرکت های برتر طراحی وب این امر را درک می کنند و همین موضوع باعث میشود که طراحان مناسب را برای تیم خود استخدام کنند زیرا آنها نمی توانند در بازار پررقابت طراحی سایت مرتکب اشتباه شوند.

هنگام استخدام طراحان وب، تحربه کاربر عامل مهمی است که در مقابل طراحی گرافیکی ارزش بیشتری می یابد. بنابراین طراحانی که تجربه کاربر را به خوبی درک کرده باشند بسیار موفق هستند.

به طور معمول بهترین شرکت های طراحی وبسایت دارای 7  تا15 سال تجربه در زمینه طراحی سایت حرفه ای و همچنین یک مدیر خلاق هستند که بر همه موارد نظارت خواهد داشت.

2. فرایند خوب تعریف شده

یکی از بهترین شاخص هایی که یک شرکت طراحی وب برتر و درجه یک کار برخوردار است که آنها یک فرایند طراحی وب را از ابتدا تا انتها به خوبی تعریف کرده اند و آن را با گذشت زمان آزمایش کرده اند. بهترین شرکت های طراحی وب برای اطمینان از دستیابی به اهداف طراحی و مدت زمان تحویل پروژه و درنهایت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ، فرایند روشنی رابرای کارمندان و کارفرما ترسیم می کنند.

روند متداول طراحی وب سایت به صورت زیر است:

فاز کشف

هدف از این مرحله شناسایی اهداف و چشم انداز مشتری است. همه این کارها با یک جلسه آغازین شروع می شود و به دنبال آن مصاحبه های عمیق با ذینفعان انجام می شود که در آن از مشتری ها می خواهیم اهداف خود را برای وب سایت جدید به طور واضح تعریف کنند. در این مرحله از الزامات فنی ، سایتهای رقیب ، تنظیمات زیبایی شناسی ، الزامات محتوا ، سئو ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر پوشش داده می شود.

نقشه سایت ، Wireframes و معماری اطلاعات

مرحله بعدی ایجاد نقشه سایت است که معماری کلی صفحات وب سایت را تشریح می کند. نقشه سایت لیستی از صفحات بصورت بصری یا متن است و سلسله مراتب نحوه هدایت این صفحات در وب سایت را نمایش می دهد. داشتن یک نقشه سایت سازمان یافته ، زمینه را برای پیشرفت فیزیکی محصول فراهم می کند.

Wireframes، در واقع ترسیم طرح اولیه سایت به صورت خطی است که قابلیت های لازم فرم آن ، عناصر آن از جمله محتوا عکس در آن قرار می گیرد.

استراتژی طراحی UI / UX

پس از مشخص شدن طرح اولیه سایت از طریق ایجاد نقشه سایت و وایرهای فریم ها ، مرحله بعدی جایی است که طرح بصری وب سایت شکل می گیرد.

طراحان گرافیکی اطلاعات مهمی را در مورد کاربران معمولی سایت ها جمع آوری می کند تا دیدگاهی آگاهانه از تجربه بصری ایجاد کند و بتواند ان را بگونه ای منحصر به فرد ارائه دهد.

 تحقیقات عمیق باعث افزایش بینش در رابطه با سایت می شود و استراتژی های مناسب را به همراه دارد. این کار سهولت استفاده از طرح را تضمین می کند و قبل از اینکه توسعه سایت انجام شود ، نیاز کار مجدد روی سایت را کاهش می دهد. درنهایت ، این روشها تیم طراحی وب را قادر به نوآوری و متمرکز شدن بر روی تجربه کاربر می کند.

طرح

طراحی وب سایت های سفارشی برای بررسی کامل و همه جانبه از مرحله طراحی تا مرحله ارائه طرح و ایجاد آن 2 تا 3 روز بیشتر زمان لازم دارند. اگر هنگام عقد قرار داد شرط تجدید نظر نامحدود در طراحی وب سایت راذکر کرده باشید می توانید تا زمانی که به طراحی دلخواهتان دست یابید در ان تجدید نظر کنید.

توسعه

توسعه پس از تصویب طرح ها شروع می شود ، و بخش عمده ای از کار برنامه نویسی ، و همچنین بارگیری محتوا (از طرف تیم شرکت یا مشتری) ایجاد شود.توسعه همچنین شامل ریسپانسیو بودن وب سایت برای موبایل و تبلت می شود.

تست و QA

بررسی کامل سایت توسط تیم طراحی و توسعه است. همچنین این امکان را برای آزمایش پذیرش کاربر در جایی فراهم می کند که شما به عنوان مشتری توانایی انجام تست های آزمایشی را داشته باشید تا مطمئن شوید قبل از راه اندازی وب سایت همه چیز درست به نظر می رسد و عالی کار می کند.

راه اندازی و آموزش

شرکتهای برتر در زمینه طراحی وب غالباً در پایان پروژه آموزش هایی را در مورد سیستم مدیریت محتوا ارائه می دهند تا خودتان بتوانید متن و عکس ها را به دلخواه تغییر دهید.

هدف این است که برای ایجاد تغییرات در وب سایت خودتان عمل کنید اما در نهایت یک تیم پشتیبان به صورت مداوم برای مقابله با تمام مواردی که وقت برای آن ندارید و در ان مهارت ندارید همواره شما را ساپورت می کند.

3. خدمات و قابلیت ها

پیادا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای برای شما مزایای بیشماری را به همراه دارد. این انتخاب همانند مشاوره با یک معمار و مهندس است. یک معمار باید با مهندس مشورت کند تا اطمینان حاصل کند که طراحی او در نهایت قابلیت پیاده سازی و اجرا را دارد.

توجه به مهم ترین  فاکتورهای بهینه سازی سایت هنگام ایجاد وب سایت برای سایت می تواند بسیار مفید باشد. و در آخر ، نیازهای ویرایش محتوای سایت را متناسب با ان در نظر بگیرید. ممکن است لازم باشد که شرکت  برای ویرایش محتوا و بهینه سازی آن مطابق اصول سئو شما را یاری کند.

4. شریک در مقابل فروشنده

بسیاری از مشتریان به دنبال شرکت طراحی وب هستند تا آن ها را شریک اجرای پروژه خود کنند. مشتری ها اغلب با دیدن وب سایت تمایل به ایجاد تغییراتی در آن دارند. از انجایی که تدوین جدول از خواسته های مشتری با تمام جزئیات تقریبا غیر ممکن است چراکه بارها تغییر می کند، یک شرکت بزرگ طراحی وب ، زمان لازم را برای ارائه ایده های جدید یا گزینه های جایگزینی برای موقعیت های خاص یا اهدافی که مشتری در تلاش برای تحقق آن است ، را از ابتدا در نظر می گیرد.

مشتریان شرکت طراحی سایت

به خاطر داشته باشید که حتی اگر به  دنبال طراحی سایت ارزان با قالب آماده باشید بازهم باید این فاکتور ها را در شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید. تنها تفاوتی که طراحی سایت ارزان با سایت سفارشی دارد این است که تمام مراحلی که در این مقاله بیان شده تنها یک بار صورت می گیرد و تیم طراحی سایت پس از بار اولی که این مراحل را طی کرده و سایت را طراحی می کند، دخالت چندانی در بارگذاری سایت ندارند و این کاربران هستند که با انتخاب قالب دلخواه محتوا را در سایت بارگذاری می کنند.

از جمله مراحل دیگری که در طراحی سایت آماده و ارزان و سفارشی تفاوت چندانی ندارد پشتیبانی سایت است که برای هر دو سایت سفارشی و اماده انجام می شود. 

به طور خلاصه ، بهترین شرکت های طراحی سایت از جمله وب وان دارای نمونه کارها در زمینه طراحی سایت سفارشی و طراحی سایت ارزان یا اماده ) هستند که معمولا بسیار متنوع هستند. برای پرسجو در مورد تیمی که قرار است پروژه شما را انجام دهد وقت بگذارید. در شرکت های طراحی وب بزرگ ، شما معمولاً احساس بسیار خوبی از صحبت با اولین شخصی که صحبت می کنید خواهید داشت. آنها مشاور های خوبی در زمینه بدست آوردن انچه دلخواتان است خواهند داد.