ایکیا ؛ غول لوازم خانگی جهان همین حالا در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انتخاب لوازم خانگی سخت و وقت‌گیر است. مخصوصا اگر کیفیت برای شما مهم باشد. همه‌ی ما دوست داریم بهترین لوازم خانگی را در خانه و محل زندگی‌مان داشته باشیم. محصولاتی که برخی برندها تولید می‌کنند کیفیت و کارایی بالایی ندارند و باید مدت‌ها دنبال برندهای مختلف و بررسی و مقایسه آن‌ها باشیم.

اما نام یک برند در زمینه‌ی لوازم خانگی بیشتر از بقیه می‌درخشد: برند ایکیا.  در ادامه با این برند و محصولات آن‌ بیشتر آشنا می‌شوید. خواهید فهمید که چرا این برند خاص‌تر و درخشان‌تر از بقیه است و چرا لوازم خانگی ایکیا انتخاب ایده‌آلی برای شماست. در ضمن به شما خواهیم گفت از کجا می‌توانید تمام این لوازم را با قیمت کمتر و به صورت مستقیم از برند ایکیا خریداری کنید.

معرفی برند ایکیا ؛ غول لوازم خانگی جهان

ایکیا یک برند سوئدی چندملیتی است. 70 سال پیش فعالیتش را با تولید لوازم خانگی آغاز کرده و حالا به یکی از باارزش‌ترین برندها در این حوزه بدل شده است. در 40 کشور دنیا فروشگاه‌های اختصاصی دارد و یکی از پرفروش‌ترین‌هاست.

اما چرا IKEA انقدر پرطرفدار است؟

دلایل زیادی پشت این قضیه هستند. 70 سال تجربه حرفه‌ای در این زمینه این برند را روز به روز قوی‌تر کرده است و ایده‌ها و طرح‌های جدیدی که ارائه می‌کند کاملا متناسب با سلیقه‌ی روز دنیای مدرن است.

  • این برند با بهترین مواد اولیه کار می‌کند. به طور مثال برای ساخت کالای خواب از بهترین متریال استفاده می‌کند. موادی که نه حساسیت پوستی ایجاد می‌کنند و نه خراب می‌شوند و می‌توانید تا مدت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. تمام محصولات تولیدی این برند گلچین شده مواد موجود در بازار هستند.
  • بهترین و بزرگترین طراحان در این مجموعه فعالیت دارند. سلیقه‌ی دنیای مدرن روز به روز تغییر می‌کند و ایکیا متناسب با این سلایق جلو می‌رود. از طراحی تا رنگ‌بندی و ساخت و تولید متناسب با این ایده‌ها جلو می‌رود و خلاقیت بسیار بالایی در طراحی این لوازم به کار گرفته می‌شود. اگر به طرح‌های مختلف دکوراسیون خانه و یا مبلمان توجه کنید خواهید دید که کاملا متفاوت با برندهای دیگر هستند و حسی تازه‌تر و جذاب‌تر دارند.
  • از بهترین تکنولوژی ساخت در این لوازم استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود هم کیفیت محصولات در سطح بالایی باشد و هم قیمت تمام شده آن کمتر باشد. کیفیت محصولات و لوازم خانگی ایکیا کاملا به قیمت آن می‌چربد.

این موارد مهم‌ترین دلیل‌های برتری ایکیا نسبت به برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در جهان هستند. شاید یکی از دلایلی که بیشتر خانم‌ها کالاهای ایکیا را به بقیه برندها ترجیح می‌دهند نوع طراحی و خاص بودن محصولات ایکیا است. کالاهای این برند طراحی خاص و بی‌بدیل دارند و تنوع محصولات آن در حدی است که تقریبا برای هر خانه‌ای و هر سلیقه‌ای می‌توان لوازم متناسب و سازگار پیدا کرد.

eee

برند ایکیا چه محصولاتی تولید می‌کند؟

اگر فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای و بزرگ ایکیا را در نقاط مختلف جهان ببینید به تنوع محصولات آن پی خواهید برد. ایکیا بیش از 12 هزار کالای مصرفی خانگی را تولید می‌کند. از کوچکترین لوازم آشپزخانه گرفته تا مبلمان و کالای خواب و میز و صندلی که بزرگترین کالاها هستند.

در بخش دکوراسیون از شلف‌های مختلف گرفته تا گیره‌هایی که برای لوازم در نظر گرفته می‌شود تولید و عرضه شده‌اند. انواع میز و صندلی و کمد دیواری در طرح‌ها و سایزهای مختلف، قفسه‌ها، لوازم چیدمان کلاسیک و فانتزی، باکس نظم دهنده و جاکفشی و به طور کلی هر چیزی که برای تجهیز و زیباسازی خانه و محل زندگی‌تان نیاز دارید را می‌توانید از بین محصولات این برند پیدا کنید.

تمام محصولات کالای خواب از تشک و بالش و بدنه‌ی تخت گرفته تا میز آرایش انواع آباژور و ... در بین محصولات تولیدی ایکیا هستند. مهم‌ترین مسئله تنوع کالاهای این برند است. تقریبا هر رنگ و طرحی که دوست دارید را به راحتی پیدا خواهید کرد. لوازم آشپزخانه هم جزو محصولات پرطرفدار این برند هستند. بهترین لوازم آشپزخانه از سرویس بشقاب و کاسه سرامیکی گرفته تا انواع ظروف پلاستیکی، قابلمه و تابه، قاشق و چنگال و ابزار مورد نیاز برای آشپزی با بهترین کیفیت تولید و عرضه شده‌اند.

تعداد لوازم و محصولات این برند بسیار زیاد است. به طور کلی می‌توانید تقریبا تمام وسایل ضروری و وسایل تزئینی و ... را پیدا کنید و انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی زردان ؛ فروشگاه اینترنتی انحصاری لوازم خانگی ایکیا در ایران

دوباره سراغ کیفیت می‌رویم. اکثر محصولات و لوازم خانگی موجود در بازار ایران از برندهای بی‌کیفیت هستند و گاهی اوقات نمی‌توانیم چیزی که می‌خواهیم را پیدا کنیم. اما حالا با زردان تمام این دغدغه‌ها را فراموش خواهید کرد.

fff

فروشگاه اینترنتی زردان تمامی لوازم خانگی برند ایکیا را به صورت مستقیم وارد می‌کند و حالا خیال شما از بابت کیفیت راحت است. کالای مصرفی خانگی اورجینال از یکی از باارزش‌ترین برندها در دنیا. برندی که در امریکا و اروپا به خاطر کیفیت بالای محصولاتش شناخته می‌شود. زردان این لوازم جانبی را با ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالاها در اختیار شما قرار می‌دهد.

با زردان امکان واردات هم وجود دارد و اگر محصول خاصی مدنظرتان است می‌توانید مستقیما از سایت ما سفارش دهید. قیمت کالاها و محصولات هم به دلیل واردات مستقیم قیمت واقعی آن‌هاست و هیچ قیمتی بابت واسطه به آن‌ها اضافه نشده است. با فروشگاه اینترنتی زردان می‌توانید محصولات ایکیا را به صورت مستقیم در داخل سایت ببینید، اطلاعات دقیق آن‌ها را بخوانید و انتخاب کنید و در نهایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن این محصولات را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه زردان برترین کالاهای ایکیا را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند و می‌توانید در پیشنهادهای شگفت انگیز زردان، کالاهای ایکیا رو با قیمت باورنکردنی خریداری کنید.