اگر در شهر های بزرگی هم چون تهران زندگی می کنید و آلودگی هوا برای شما مشکل ساز شده است کولر گازی بوش این مشکل را برای شما حل نموده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کولر گازی بوش اینورتر دارای امکانات بسیار ویژه ای می باشد که این دستگاه را به یکی از سیستم های تهویه مطبوع کاربردی و کارآمد تبدیل نموده است. شرکت بوش هر بار که سری جدیدی از کولر گازی بوش را تولید می نماید از تکنولوژی پیشرفته تر و امکانات تکمیل تری در ساخت آن استفاده می نماید و آن را مجهز تر از سری قبل  طراحی می نماید، جدید ترین سری کولر گازی بوش اینورتر سری 100 می باشد که دارای بهترین امکانات است. در زیر به برخی از از این امکانات اشاره می نماییم:

فیلتر های تصفیه هوا :

اگر در شهر های بزرگی هم چون تهران زندگی می کنید و آلودگی هوا برای شما مشکل ساز شده است کولر گازی بوش این مشکل را برای شما حل نموده است. این کولر گازی مجهز به 5 نوع فیلتر تصفیه می باشد ، زمانی که هوای بیرون وارد قسمت کندانسور دستگاه می گردد فیلتر های تصفیه این جریان هوا را به صورت کاملا حرفه ای تصفیه نموده و جریان هوا را بعد از تصفیه ی کامل به داخل منزل شما هدایت می کنند. آلودگی هوا باعث ایجاد مشکلات تنفسی و ریوی می گردد که در نوع خود بسیار خطرناک است. با داشتن کولرگازی بوش اینورتر در منزل خود می توانید همواره هوایی پاکیزه و بدون هیچ گونه آلودگی و ذرات گرد و غبار را تنفس نمایید و از تمامی بیماری های تنفسی در امان بمانید. کولرگازی بوش در واقع نقش یک تصفیه هوای خانگی را برای شما ایفا می نماید که حتی قوی تر و حرفه ای تر از آن نیز عمل می نماید.

قابلیت برنامه ریزی و زمان بندی:

کولرگازی بوش اینورتر دارای قابلیت برنامه ریزی و زمان بندی می باشد که برای افراد شاغل و کسانی که بیش تر طول روز را در بیرون از خانه به سر می برد بسیار کاربردی و مفید است. در واقع با این امکان شما می توانید برنامه دمایی و زمان دلخواه را بر روی دستگاه خود تنظیم نمایید و بعد از منزل خود خارج شوید. کولر گازی طبق برنامه و زمانی که به آن داده اید قبل از آمدن شما شروع به فعالیت نموده و دمای دلخواه شما را در منزل ایجاد می نماید تا زمانی که به منزل رسیدید از هوایی خنک  و مطلوب لذت ببرید. این گونه دیگر مجبور نیستید بعد از رسیدنتان به منزل منتظر باشید تا منزلتان خنک شود.

پرتاب هوای 4 جهته :

کولر گازی بوش اینورتر این قابلیت را دارد که جریان هوا را به 4 جهت مختلف در داخل منزل پرتاب نماید و به این صورت به پخش شدن و یک دست شدن جریان هوای خنک در داخل منزل کمک نماید و از انباشته شدن جریان هوا در یک جهت خاص جلوگیری نماید.  به این ترتیب شما مهم نیست که در چه موقیعیت و جهتی از پنل کولر گازی نشسته باشید . در هر موقیعیتی از آن محیط که نشسته باشید جریان هوا به صورت یک نواخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

سیستم اینورتر :

این کولر گازی مجهز به سیستم اینورتر می باشد که باعث می گردد دستگاه شما تا 73 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نماید و هزینه های صورت حساب ماهیانه شما را به حداقل برساند. فناوری اینورتر غیر از کاهش مصرف انرژی که دارد دارای مزایای دیگری نیز می باشد که بیش تر مصرف کنندگان را راغب به استفاده از این نوع سیستم تهویه مطبوع می نماید. ( کم ترین میزان سروصدا، مقاومت و طول عمر بالای قطعات دستگاه ، افزایش عمر کلی دستگاه ، افزایش قدرت و توان دستگاه ، افزایش راندمان دستگاه و .... از جمله این مزایا هستند که می توان به آن اشاره نمود. 

نمایندگی کولر گازی بوش اینورتر :

نمایندگی کولر گازی بوش اینورتر : کولر گازی بوش اینورتر دارای نمایندگی رسمی در داخل ایران می باشد که وظیفه ی توزیع و گارانتی کردن سیستم های تهویه مطبوع بوش را بر عهده دارد. شرکت هوای پاک که نمایندگی معتبر شرکت بوش در داخل ایران به شمار می رود دارای نمایندگی و شعب رسمی در تمامی شهر ها می باشد ، شما در هر شهری که باشید می توانید به راحتی کولرگازی بوش را از شرکت هوای پاک خریداری نمایید و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن در شهر خود بهره مند گردید. هر شهر دارای نمایندگان و کارشناسان مخصوص می باشد که به محض درخواست شما به آدرس شما مراجعه می نمایند و بهترین خدمات را برای شما انجام خواهند داد. جوابگویی سریع و مسئولیت پذیری نمایندگان شرکت هوای پاک در کل ایران بی همتا می باشد.