هدف همیار آکادمی آن است که در این دوره استثنایی و ویژه به شما آموزش دهد که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به درآمدی بی‌نظیر دست پیدا کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کسب درآمد از اینترنت به یکی از بایدهای دنیای کسب و کار تبدیل شده است. بسیاری از کارآفرینان تلاش می‌کنند که درآمد خودشان را تا حد امکان افزایش دهند و به همین خاطر در کنار فروش حضوری از فروش اینترنتی هم استفاده می‌کنند. حال برخی از کارآفرینان فروش حضوری را به صورت کامل کنار گذاشته‌اند و با اینترنت در خانه محصولاتشان را می‌فروشند و از این راه درآمد کسب می‌کنند.

در ادامه این مقاله تصمیم داریم به آموزش کسب درآمد از اینترنت از خانه بپردازیم و چند پیشنهاد جذاب به شما ارائه دهیم تا بتوانید بدون هیچ دغدغه و تنها با دسترسی با اینترنت و یک گوشی موبایل یا لپ تاپ به درآمد رویایی خودتان دست پیدا کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ چون احتمال دارد با مطالعه این مقاله نگرش متفاوتی نسبت به زندگی و کسب و کار پیدا کنید.

پتانسیل موجود در شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد

تاکنون به پتانسیل موجود در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و تلگرام توجه کرده‌اید؟ اگر توانمند و هوشمند باشید و بتوانید پتانسیل این شبکه‌های اجتماعی را درک کنید، می‌توانید درآمد بی‌نظیری برای خودتان رقم بزنید.

در جامعه جهانی و جامعه ایران شاهد رشد چشمگیر استفاده از گوشی موبایل و شبکه‌های اجتماعی در بین مردم هستیم. در حال حاضر به هر کسی از پیر و جوان نگاه کنید متوجه می‌شوید که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند و از آن برای تفریح و سرگرمی یا دیدن نمونه محصولات مورد علاقه خودش استفاده می‌کند.

حال اگر شما به عنوان یک عرضه‌کننده وارد شبکه‌های اجتماعی شوید و بتوانید محصولات خود را به شکل درست تبلیغ کنید مسلماً به پیروزی بزرگی دست پیدا خواهید کرد. بنابراین لازم است کار با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را یاد بگیرید، محصولات خود را در برابر چشمان کاربران قرار دهید و با قیمت مناسب و منصفانه به آن‌ها بفروشید.

شما مخاطب را جذب کنید درآمد خودش می‌آید

یک رمز  و قاعده کلی در اینترنت وجود دارد که می‌گوید در صورتی که کسی مخاطب داشته باشد، درآمد هم در چند قدمی او وجود دارد. بسیاری از وبلاگ‌نویسان (بلاگرها) هستند که از طریق اینترنت در خانه کسب درآمد می‌کنند. آنها ابتدا وب‌سایت خودشان را در نتایج جستجوی گوگل بالا می‌آورند و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات به درآمد بسیار خوبی دست پیدا می‌‎کنند.

برخی دیگر از کارآفرینان هم هستند که ابتدا وبلاگ خودشان را در نتایج جستجوی گوگل بالا می‌آورند و سپس اقدام به فروش محصولات و ارائه خدمات می‌کنند. در هر دو صورت می‌توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

یکی دیگر از راه‌های جذب مخاطب ولاگری است. ولاگری در واقع همان تولید محتوای ویدیویی و انتشار آن در بسترهای ویدیویی مانند یوتیوب و اینستاگرام است. در ایران ولاگرها معمولا در اینستاگرام فعالیت می‌کنند؛ زیرا ایرانی‌ها به اینستاگرام علاقه ویژه‌ای دارند و دسترسی به آن هم خیلی راحت است.

بنابراین با اینترنت، از طریق وبلاگ، فروشگاه اینترنتی و ولاگ می‌توانید مخاطبان زیادی جذب کنید و در خانه با خاطر آسوده به درآمد دلخواه خودتان برسید. اگر کمی فکر کنید متوجه می‌شوید که کسب درآمد از اینترنت از خانه کار چندان مشکل و سختی هم نیست.

 

دوره‌های همیار آکادمی برای کسب درآمد از اینترنت از خانه

موسسه همیار آکادمی به کمک مدرس‌ها و متخصصان بسیار خوبی که دارد می‌تواند با دوره‌های آموزشی جذاب و فوق‌العاده خودش شما را برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی پردرآمد آماده کند و به شما کمک کند که به درآمدی که همیشه انتظارش را داشتید دست پیدا کنید. بنابراین با ما همراه باشید تا در ادامه به چند مورد از دوره‌های استثنایی همیار آکادمی اشاره کنیم:

1. دوره آموزش کسب و کار اینترنتی وبمستران هوشمند

در این دوره شما به یک وبمستر بی‌نظیر و توانا تبدیل می‌شوید. متخصصان همیار آکادمی تلاش می‌کنند که با بکارگیری جدیدترین روش‌های روز به شما آموزش دهند که بتوانید یک فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت را به تنهایی و از صفر تا صد راه اندازی کنید. با یادگیری این دوره دیگر لازم نیست یک ریال به کسی بدهید تا فروشگاه اینترنتی شما را راه اندازی کند و پیش ببرد؛ چون خودتان یک وبمستر حرفه‌ای هستید و از پس تمامی کارها برمی‌آیید.

با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که سایت خودتان را راه اندازی کنید، این سایت را در نتایج شبکه‌های اجتماعی بالا بیاورید، کارهای امنیتی سایت را انجام دهید و در نهایت بازدیدکنندگان سایت را به خریدار وفادار تبدیل کنید.

نکته اصلی این دوره آن است که مبلغی که برای آموزش هزینه می‌کنید در واقع مبلغی است که باید برای راه اندازی یک سایت بدهید. بنابراین این هزینه نوعی سرمایه‌گذاری است؛ زیرا یاد می‌گیرید که چگونه هزاران وب‌سایت مختلف را ایجاد و راه اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره و شرکت در آن به دوره آموزش کسب و کار اینترنتی وبمستران هوشمند مراجعه کنید.

2. دوره آموزشی طراحی سایت

همیار آکادمی در این دوره 0 تا 100 طراحی سایت را به شما آموزش می‌دهد تا هم بتوانید سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان را به بهترین و زیباترین شکل ممکن راه اندازی کنید و هم به عنوان یک طراح سایت حرفه‌ای و کاردان شروع به کار کنید، سفارش طراحی سایت از مجموعه‌ها و افراد مختلف بگیرید و از این راه در خانه و از طریق اینترنت درآمد رویایی  خودتان را کسب کنید.

در این دوره به معنای واقعی کلمه با 0 تا 100 طراحی سایت آشنا می‌‎شوید. به عنوان مثال:

  • یاد می‌گیرید که برای طراحی گرافیک سایت به چه نکاتی توجه کنید
  • با کدنویسی‌ها آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوید که چگونه از کدها برای بهینه کردن وب‌سایتی که راه اندازی کرده‌اید استفاده کنید.
  • با قالب‌های مختلف آشنا خواهید شد
  • یاد می‌گیرید که چگونه امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده‌‎ای به وب‌سایت خود اضافه کنید.

تلاش همیار آکادمی آن است که فرد با شرکت در این دوره به یک طراح سایت حرفه‌ای و کارآمد تبدیل شود و بتواند نیازهای روز بازار کار را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. برای آشنایی بیشتر با این دوره و شرکت در آن پیشنهاد می‌شود که به دوره آموزشی طراحی سایت مراجعه کنید.

3. دوره آموزش اینستاگرام

هدف همیار آکادمی آن است که در این دوره استثنایی و ویژه به شما آموزش دهد که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به درآمدی بی‌نظیر دست پیدا کنید. این دوره مخصوص کسانی است که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند و می‌دانند که چه پتانسیل فوق‌العاده‌ای در این شبکه اجتماعی وجود دارد ولی نمی‌دانند که باید از کجا شروع کنند و چگونه این کار را انجام دهند.

با شرکت در دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی تلاش می‌کند که صفر تا صد طراحی سایت را به شما آموزش بدهد. با حضور خودتان در این دوره متوجه خواهید شد که کسب درآمد از اینترنت از خانه واقعاً عالی است و به شما یک آزادی مالی وصف‌ناپذیر می‌دهد و می‌توانید در کنار کسب درآمد از زندگی خودتان لذت ببرید.