تمام خدمات ارائه شده توسط گروه لوله بازکنی سماء به صورت فوری، سریع، شبانه روزی و با قیمت ارزان و متناسب با نرخ های اتحادیه صورت میگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه خدمات لوله بازکنی تهران سماء تیمی متشکل از افراد حرفه ای با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در غرب تهران می باشد که خدماتی از قبیل لوله بازکنی و تخلیه چاه را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. مجموعه فعالیت های این تیم بسیار گسترده بوده و مواردی مانند تشخیص ترکیدگی لوله و رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تعمیر توالت فرنگی، لایروبی و حفره چاه و تعمیر و تعویض لوله کشی ساختمان را شامل میشود. در ادامه به برخی از خدمات این تیم در غرب تهران اشاره خواهیم داشت.

لوله بازکنی غرب تهران

به دلایل مختلف از قبیل انباشته شدن سیمان و گچ و مصالح ساختمانی در مسیر عبور فاضلاب در لوله کشی ساختمان یا ورود اشیا در چاه توالت و چاهک حمام مشکلاتی مانند گرفتگی لوله ها بوجود می آید. با توجه به اینکه دسترسی به مسیر عبور فاضلاب در لوله ها بدون تجهیزات امکان پذیر نبوده و بر اساس نوع گرفتگی لوله ها نیاز به روش های متفاوتی می باشد، در نتیجه استفاده از خدمات تیم های لوله بازکنی کاملا ضروری خواهد بود. گروه لوله بازکنی سماء، خدمات لوله بازکنی غرب تهران را با دستگاه های پیشرفته ارائه داده و چند مزیت در نحوه ارائه سرویس توسط این تیم وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

لوله بازکنی با فنر برقی غرب تهران

همان طور که اشاره شد، متناسب با نوع گرفتگی لوله از تجهیزات و روش های خاصی برای باز کردن مسیر عبور فاضلاب استفاده میشود. به عنوان مثال برای گرفتگی لوله های سخت و توالت ایرانی و فرنگی فنر برقی کاربرد زیادی داشته و می توان با این تجهیزات مواد انباشته شده در لوله را جمع آوری و به بیرون منتقل کرد. موتور مورد استفاده برای فنر زنی به شکل دریل بوده و فنر سرمته دار به آن متصل شده و به درون چاه هدایت میشود. با عبور و حرکت فنر در درون لوله فاضلاب، تمام مواد انباشته شده اطراف فنر پیچیده شده و با بیرون کشیدن فنر، مسیر عبور فاضلاب باز خواهد شد.

لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در صورت انباشته شدن حجم بالایی از خاک در لوله های فاضلاب و مسدود شدن مسیر آن، از پمپ هوا برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میشود. برای انجام این کار ابتدا با دستگاه مخصوص هوا داخل دستگاه فشرده شده مقدار آن با عقربه مشخص خواهد شد. پس از قرار گرفتن عقربه روی درجه استاندارد، هوا با شدت زیاد وارد لوله شده و مواد انباشته شده در مسیر را به حرکت در خواهد آورد.

لوله بازکنی شبانه روزی غرب تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل لازم است در اولین فرصت و بدون از دست دادن زمان نسبت به رفع این مشکل اقدام گردد. گروه لوله بازکنی تهران سماء به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات؛ حتی در روزهای تعطیل سال آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در غرب تهران می باشد. برای استفاده از این خدمات کافیست با این تیم تماس بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت افرد متخصص و حرفه ای به محل اعزام شوند.

تخلیه چاه

تخلیه چاه غرب تهران

پر شدن چاه های فاضلاب در منازل مسکونی، رستوران و هتل ها و ادارات از جمله چالش هایی می باشد که به دلیل عدم اتصال به فاضلاب شهری ممکن است بروز کند. از مهم ترین نکاتی که در صورت مواجه شدن با این قبیل مشکلات لازم است به آن توجه داشت، انجام سریع تخلیه چاه می باشد. عدم توجه به این مساله می تواند منجر به ایجاد خرابی در دیوار و زمین اطراف و همچنین انتشار بوی بد و زننده در محیط گردد. گروه خدمات لوله بازکنی تهران سماء خدمات تخلیه چاه غرب تهران را با دستگاه های پیشرفته و پمپ های لجن کش و تانکرهای مکنده ارائه می دهد. مجموعه خدمات ارائه شده توسط تیم تخلیه چاه این گره شامل موارد زیر می باشند:

تخلیه چاه ارزان غرب تهران

لازم به ذکر است که تمام خدمات ارائه شده توسط این تیم بر اساس نرخ های اعلام شده توسط اتحادیه می باشد. به همین دلیل تمام این خدمات با قیمت ارزان و کاملا منصفانه و با توجه به نوع و اندازه و ظرفیت چاه ارائه می گردد. همچنین لازم به ذکر است که پس از اتمام فرایند تخلیه چاه توسط این گروه فاکتور ارائه می گردد.

تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه سپتیک تهران

در برخی از محیط ها از قبیل باغ و ویلاها یا ادارات و رستوران و هتل ها، ممکن است به دلایل مختلف امکان اتصال به فاضلاب شهری وجود نداشته باشد. به همین منظور برای دفع فاضلاب از چاه های سپتیک استفاده میشود. چاه یا تانک سپتیک به محفظه های بزرگ بتنی یا آجری می باشند که در داخل زمین قرار گرفته و فاضلاب به آن منتقل میشود. این چاه ها دارای ظرفیت محدودی بوده و لازم است به صورت مرتب تخلیه چاه برای آنها صورت گیرد.

گروه لوله بازکنی تهران سماء علاوه بر تخلیه چاه سپتیک، به منظور کاهش بوی بد تانک و همچنین افزایش ظرفیت آن خدمات لایروبی و کفتراشی را نیز به شیوه های کاملا استاندارد با قیمت ارزان ارائه می دهند.

تخلیه چاه فوری غرب تهران

گروه لوله بازکنی سماء بیش دارای تیم بسیار بزرگ و مجهزی بوده که در مناطق مختلف تهران آماده ارائه خدمات می باشند. به منظور حفظ رضایت مشتری، مدت زمان تماس با شعبه غرب تهران تا اعزام گروه به محل تنها نیم ساعت خواهد بود. علاوه براین، پس از اعزام به محل، افراد این گروه با دستگاه های حرفه ای بلافاصله دهانه چاه را شناسایی و با تانک های مکنده بسیار قوی و پمپ های لجن کش عملیات تخلیه را در کمترین زمان انجام خواهند داد. لازم به ذکر است که انجام این عملیات بدون کثیف کاری و خرابکاری بوده و پس از اتمام کار تمام محیط اطراف چاه شستشو خواهد شد.

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط گروه لوله بازکنی تهران سماء در غرب تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و بدون خرابکاری
  • نشت یابی لوله آب و رفع نم ساختمان
  • نصب و تعمیر توالت فرنگی، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • درآوردن اشیای قیمت، گوشی تلفن همراه و طلا و جواهرات از لوله فاضلاب
  • حفر چاه با رعایت اصول ایمنی و استانداردها توسط مقنی های حرفه ای
  • لایروبی کانال فاضلاب ، استخرهای عمومی و خانگی و غیره
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • کول گذاری چاه و قنات
  • تخلیه چاه مکانیزه

لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران

همان طور که اشاره شد، تمام خدمات ارائه شده توسط گروه لوله بازکنی سماء به صورت فوری، سریع، شبانه روزی و با قیمت ارزان و متناسب با نرخ های اتحادیه صورت میگیرد. برای استفاده از هر یک از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران کافیست نام "لوله بازکنی تهران سماء " را در اینترنت جستجو یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

شعب لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران:   02144895591 – 02144383783