چاپ بنر یک نوع چاپ پوستر است که برای کسانی که به دنبال چاپ گسترده یا چاپ بزرگ هستند ، مناسب است.

دستگاه چاپ بنر و موارد استفاده از آن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 استفاده از طیف وسیعی از صنایع در طیف گسترده ای از برنامه ها ، چاپ بنر راهی عالی برای انتقال پیام های اصلی برند شما در مقیاس بزرگ است. در اینجا راهنمای ما برای همه چیزهایی که باید در مورد دستگاه چاپ بنر بدانید آمده است.

چاپ بنر در فضای باز

چاپ بنر یک نوع چاپ دیجیتالی در فضای باز است که در صنایع مختلف برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود. چاپ بنر به دلیل همه کاره بودن ، گستردگی ضخامت ها و کیفیت فوق العاده آن بسیار محبوب است و آن را به یک ابزار تبلیغاتی عالی تبدیل کرده است. برای به دست آوردن بهترین نتایج از چاپ بنر ، باید از دستگاه چاپ بنر تخصصی استفاده کنید.

دستگاه کلندر چیست؟

دستگاه کلندر یک دستگاه انتقال حرارت بر روی سطوح مختلف از قبیل پارچه، لباس و یا چاپ روی کاغذ های بزرگ است. در داخل این دستگاه از یک غلتک مخصوص ساخته شده که برای گردش آن به همراه حرارت باعث میشود جوهر تصعید و در نتیجه انتقال آن از سطح پارچه و یا هر سطحی دیگر منعطف می شود..

چاپ بنر برای چه مواردی قابل استفاده است؟

یکی از مزایای اصلی چاپ بنر این است که می توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد. این که آیا شما به دنبال یک بنر برای جشن تولد مهم خود هستید ، یک بنر بازاریابی برای تبلیغ یا معرفی محصول خود یا به دنبال یک بنر مناسب برای چاپ در فضای باز هستید ، گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد.

بنرها چه مزایایی دارند؟

استفاده از بنرها مزایای متعددی دارد ، به همین دلیل آنها از جمله تبلیغات و مواد بازاریابی محبوب هستند. به شما این امکان را می دهد تا در سطح وسیع با بازار هدف خود ارتباط برقرار کرده و با آن ارتباط برقرار کنید ، چاپ بنر نیز فوق العاده قابل دسترسی است و همچنین می تواند برای مناسبت ها ، رویدادها یا تولدها مورد استفاده قرار گیرد.

1040

انواع چاپ بنر

1- چاپ بنر وینیل

بنرهای وینیل برای طیف وسیعی از اهداف بازاریابی استفاده می شود و معمولاً برای تبلیغات در فضای باز استفاده می شود. بنرهای وینیل ساخته شده از مواد وینیل مقاوم در اندازه های مختلف موجود است و می توان آنها را به راحتی برای حداکثر ضربه آویزان کرد.

بنرهای وینیل موجود در طرح بندی افقی و عمودی ، گزینه ای عالی برای جلب توجه مشتریان و الهام بخش در رویدادها ، خارج از مغازه ها یا هر فضای عمومی دیگر است. آنها همچنین ضد آب هستند و آنها را برای طیف وسیعی از محیط های مختلف ایده آل است.

2- چاپ بنر PVC

بنرهای PVC را می توان در داخل و خارج از خانه برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده کرد. آنها برای کسانی که به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند گزینه بسیار خوبی است.

بنرهای پی وی سی سبک و با دوام ، مقاوم در برابر آب و هوا و در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند ، به این معنی که طرح بنر شما می تواند متناسب با نیازهای شما باشد.

بنرهای پی وی سی فوق العاده تاثیرگذار هستند و شما آنها را در محل داربست ، در مناطق پر رفت و آمد ، در رویدادها ، در ویترین مغازه های بیرون یا در رویدادهای ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثریت قریب به اتفاق بنرهای PVC می توانند برای ذخیره سازی جمع شوند و به راحتی حمل شوند.

3- چاپ بنر مش

بنرهای مشبک که برای تبلیغات در مقیاس بزرگ در فضای باز مناسب هستند ، هزاران حفره کوچک دارند که به نور ، باد و صدا اجازه عبور از آنها را می دهد و آنها را برای تبلیغات در محیط های بی شمار استفاده می کنند.

بنرهای مش ساخته شده با استفاده از آخرین فناوری چاپ ، دوام فوق العاده ای دارند و می توانند در هر اندازه چاپ شوند. گزینه های زیادی برای اتمام وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و مخصوصاً برای مکان های بادآور خوب هستند.1041

 

4- چاپ بنر پارچه ای

چاپ بنر پارچه ای شامل استفاده از رنگ ها ، رنگدانه ها یا سایر مواد مرتبط به صورت الگو می باشد. بنرهای پارچه ای که برای ایجاد اولین تاثیر به یاد ماندنی طراحی شده اند ، می توانند در طیف گسترده ای از محیط های داخلی استفاده شوند و همچنین در برابر چین خوردگی ، قابل شستشو در ماشین و ضد خش مقاوم هستند.

چاپ بنر پارچه ای قابل بازیافت و بادوام برای تبلیغ رویدادها ، تبلیغات در مورد نام تجاری شما یا فریاد زدن در مورد محصول یا خدمات شما بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه چاپ بنر، دستگاه کلندر با مراجعه به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.