ماجرای بازیگر شدن افسانه پاکرو را خواهید خواند.

ماجرای بازیگر شدن افسانه پاکرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری شمانیوز: افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. افسانه پاکرو هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر است. افسانه پاکرو با فیلم رویای خیس به کارگردانی ایرج قادری به شهرت رسید. جالب است بدانید افسانه پاکرو از شهرت بیزار است. افسانه پاکرو مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده است . 

من در 14 سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قست نشد ، در واقع به خاطر درس و مشق ، خودم و خانواده ام خیلی با این کار موافق نبودیم ، بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد از آن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم که فکر می کنم این هم خواست خدا بود وگرنه خودم اصلا فکرش را نمی کردم که بتوانم به این زودی به نتیجه برسم از این به بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در این راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم که اگر او نخواهد اصرار من بی مورد و بی نتیجه است.

ورود به تلویزیون و شهرت

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال 1384 بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان شروع کرد و در همین سال با فیلم رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

با اینکه افسانه پاکرو فعالیت زیادی در کشور ترکیه نداشته است (حتی برای مدلینگ) ولی طرفداران زیادی در ترکیه دارد که بیشتر علاقه مند به ظاهر جذاب او هستند. او فن پیج های ترکی زیادی دارد که تیکه های حضور در فیلم و سریال های او را برایش بازنشر می کنند و به ستایش زیبایی چهره اش می پردازند. یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود و او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

فارغ از تمامی حاشیه های فساد در سینما او می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید ! متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود (البته برخی از همین فیلم ها و سریال های آبکی فروش های چند میلیاردی دارند! افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.